Hej med jer, |
Ja, min er steget fra 2 til 4 på www.clickgame.dk
Hej med jer, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Ja, min er steget fra 2 til 4 på www.clickgame.dk |
Hej William Så vidt jeg husker var der snak om en opdatering af Toolbar Pagerank data for en måneds tid siden. Hvis du pludselig er gået i nul, lugter det vel mere af at du er gået i et eller andet filter for fx paid links eller andet som Google ikke værdsætter? Bare et hurtigt gæt. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Et gæt (igen) kunne være at Google simpelthen prøver at nedskrive værdien af at lave spammy linkkataloger ved at tage Toolbar Pagerank fra dem som ser sådan ud i deres "øjne". Der kan også være tusinde andre forklaringer. Links til slemme steder på nettet fx. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Tror mere på den første... har nemlig været rimelig forsigtig med hvem jeg godkender på netlink.dk.. Har lige set at et andet linksite er gået fra PR4 til PR2... så det kan være nedgradering, der kan være tale om... æv bæv |
Mine tre hjemmesider har fået et hak i tuden, hvor de ellers før har gået frem. Mit eneste bud på dette, er at jeg linker til mine egne sider, de tre imellem, og har nu sat et rel="nofollow" på. Men kan det være tilfældet, man må vel godt holde af sine "egne børn" ? Mvh. |
Der er rigtig mange sider, der har fået tæsk ved denne opgradering... jeg har godt nok været heldig med kun et af mine sites der er blevet nedgraderet. Et enkelt site er steget og resten har beholdt deres PR... under normale omstændigheder ville jeg være utilfreds, men lige pt er jeg egentlig blot tilfreds... jeg har bemærket sites der er gået fra PR4 til PR0... av for søren, den må være svær at sluge... |
Seneste PageRank opdatering: 29. september 2008 (næste opdatering er estimeret til nov/dec 2008 ) |