Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har der været pagerank opdatering?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Har der for nylig været en pagerank opdatering? Et af mine sites er gået fra PR 2 til PR 0 indenfor de sidste par dage, men alle mine andre sites har samme PR.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:54

Ja, min er steget fra 2 til 4 på www.clickgame.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:21

Hej William

Så vidt jeg husker var der snak om en opdatering af Toolbar Pagerank data for en måneds tid siden.

Hvis du pludselig er gået i nul, lugter det vel mere af at du er gået i et eller andet filter for fx paid links eller andet som Google ikke værdsætter? Bare et hurtigt gæt. 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:26

Hej Anders,

Ja, det kan godt være... det drejer sig om www.netlink.dk og på ingen af mine linksider, er der betalingslinks osv. Man kan vel ikke gøre noget ved det i Google Webmaster mht. PR nedgraderingen?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:34

Et gæt (igen) kunne være at Google simpelthen prøver at nedskrive værdien af at lave spammy linkkataloger ved at tage Toolbar Pagerank fra dem som ser sådan ud i deres "øjne". 

Der kan også være tusinde andre forklaringer. Links til slemme steder på nettet fx.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:38

Tror mere på den første... har nemlig været rimelig forsigtig med hvem jeg godkender på netlink.dk.. Har lige set at et andet linksite er gået fra PR4 til PR2... så det kan være nedgradering, der kan være tale om... æv bæv Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 10:37

Mine tre hjemmesider har  fået et hak i tuden, hvor de ellers før har gået frem. Mit eneste bud på dette, er at jeg linker

til mine egne sider, de tre imellem, og har nu sat et rel="nofollow" på.

Men kan det være tilfældet, man må vel godt  holde af sine "egne børn" ?

Mvh.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:31

Der er rigtig mange sider, der har fået tæsk ved denne opgradering... jeg har godt nok været heldig med kun et af mine sites der er blevet nedgraderet. Et enkelt site er steget og resten har beholdt deres PR... under normale omstændigheder ville jeg være utilfreds, men lige pt er jeg egentlig blot tilfreds... jeg har bemærket sites der er gået fra PR4 til PR0... av for søren, den må være svær at sluge...

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:44

Seneste PageRank opdatering: 29. september 2008

(næste opdatering er estimeret til nov/dec 2008 )

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)