|
det er bare en sælger fra shurgaard eller city selfstorage, så du kan jo bare kontakte en af dem... |
cityselfstoage eller shurgaard selfstorage.. hvis det er 29kvm garagen du tænker på
Debat
|
det er bare en sælger fra shurgaard eller city selfstorage, så du kan jo bare kontakte en af dem... |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
|
cityselfstoage eller shurgaard selfstorage.. hvis det er 29kvm garagen du tænker på |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
|
Ikke mig der har meldt mig med 29 kvm garage. I det tildfælde må det næsten være en alternativ forhandler. Men jeg vil sagtens kunne levere rum i city, til konkurrencedygtig pris! |
City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com
|
Hej Omar jeg har lager plads i hvidovre, hvad skal du bruge det til og hvad vil du betale pr. kvm Mvh Michael |
|
en masse gamle kasser et par reoler plus div møbler.. jeg vil betale mellem 0-1000kr pr månede afhængig af stedet og det der nu er i det.. hvad kan du tilbyde?? det er nu mere interessant for mig.. |