Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lager/opbevaring 40kvm søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det er bare en sælger fra shurgaard eller city selfstorage, så du kan jo bare kontakte en af dem...

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:51

cityselfstoage eller shurgaard selfstorage.. hvis det er 29kvm garagen du tænker på

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:58

Ikke mig der har meldt mig med 29 kvm garage.

I det tildfælde må det næsten være en alternativ forhandler.

Men jeg vil sagtens kunne levere rum i city, til konkurrencedygtig pris!

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:12

Hej Omar jeg har lager plads i hvidovre, hvad skal du bruge det til og hvad vil du betale pr. kvm

Mvh Michael

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 02:11

en masse gamle kasser et par reoler plus div møbler.. jeg vil betale mellem 0-1000kr pr månede afhængig af stedet og det der nu er i det.. hvad kan du tilbyde?? det er nu mere interessant for mig..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)