det er bare en sælger fra shurgaard eller city selfstorage, så du kan jo bare kontakte en af dem... |
cityselfstoage eller shurgaard selfstorage.. hvis det er 29kvm garagen du tænker på
det er bare en sælger fra shurgaard eller city selfstorage, så du kan jo bare kontakte en af dem... |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
cityselfstoage eller shurgaard selfstorage.. hvis det er 29kvm garagen du tænker på |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Ikke mig der har meldt mig med 29 kvm garage. I det tildfælde må det næsten være en alternativ forhandler. Men jeg vil sagtens kunne levere rum i city, til konkurrencedygtig pris! |
City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com
Hej Omar jeg har lager plads i hvidovre, hvad skal du bruge det til og hvad vil du betale pr. kvm Mvh Michael |
en masse gamle kasser et par reoler plus div møbler.. jeg vil betale mellem 0-1000kr pr månede afhængig af stedet og det der nu er i det.. hvad kan du tilbyde?? det er nu mere interessant for mig.. |