Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lager/opbevaring 40kvm søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer og gæster. jeg søger efter  et sted som jeg kan bruge til opbevaring.  min 30kvm det skal være på sjælland. det må ikke være utlgængeligt med bil. stedet skal min være tørt, og aflåst eller muligt at låse, andre krav har jeg sådan set ikke (tror jeg)   ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:51

Er det tunge ting? Hvis ikke, så tror jeg at jeg kan finde et billigt sted til dig - dog er det på 1. salen op af en stejl trappe.

Hilsen Morten

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:13

er ikke helt optimalt, men lad mig høre??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:31

Hej Omar

Jeg har en aflåst garage på 29 m2 med gode tilkørsforhold du kan leje.

Er der en emial uden for dette system jeg kan kontakte dig på?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:52

oa@rudefix.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:30

jeg er stadigvæk søgende..

jeg vil lige tilføje at opbeverings lokalet eller lageret ikke må være dyrere end shurgaard eller city self storage

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

omar:

jeg er stadigvæk søgende..

jeg vil lige tilføje at opbeverings lokalet eller lageret ikke må være dyrere end shurgaard eller city self storage

Jeg står selv og skal bruge noget, og fandt shurgaard og city self storage til at være meget dyre.
Kig evt. her. lidt billigere, men stadigvæk gode forhold.

http://www.porthus.dk/cms/viewPage.php?id=2 

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:19

Hej

Jeg har plads i sikkert og tørt lokale. 1. sal i erhvervsbygning med vareelevator (rampetilkørsel).
Hvor lang tid skal du bruge pladsen og har du brug for adgang ofte eller er det opmagasinering?
Skulle kunne gøres billigere end storage.

H

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:00

Hej Greyzone

Bemærk vi i City Self Storage har Prisgaranti! - Finder du et lokale der er billigere end det vi tilbyder, så få tilbuddet på skrift!

- Så matcher vi konkurrentens pris og slår 10% af prisen! 

Det eneste vi kræver er at det er en reel konkurrent! - Det skal være et lignende koncept!

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:10

hej har læst dit svar ang. leje af garage ville høre om der stadigvæk er mulighed for dette. skriv venligst eller ring på tlf.28800370

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)