Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma - Farvel Jante

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoVenner

Så kom dagen endelig. Vi har startet et nyt firma, og midt i disse økonomiske trængte tider kan vi nu kalde os for nordens største importør af Elektriske & Benzindrevne løbehjul.
Jeg er i forvejen Panoramafotograf - og jeg må indrømme at det her er noget helt helt andet. Allerede inden den officielle start har der været så utrolig meget modstand. Kan det nu lade sig gøre? Elektriske løbehjul - dem er der da ingen der vil købe. Løbehjul med motor? Det lyder da åndsvagt... etc. etc. Hvorfor er der så få danskere der er positivt stemte?

Nå men skidt med det. Vi er i gang, vi er spændte og vi er fortrøstningsfulde. Og så har vi jo danmarks bedste forum i ryggen til sparring, support og støtte Yes

Så til alle spektikkerne og janteknusere Super Angry Kom bare an - I får baghjul. Big Smile

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:59

Stort tillykke herfra.

Venlig hilsen
Ole

ps. der er fejl i linket i jeres signatur.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:05

Hej Ole

Tak - jeg har ændret linket :)

p.s. vi skal måske snart handle lidt sammen - jeg kan godt lide et af dine Iceberg ure Smile

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:06

Det lyder godt :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:06

Hej Morten!

Stort tillykke herfra. Håber at jante får baghjul!!!

Et spændende projekt I har startet og jeg er sikker på at det nok skal lykkes.

Klovn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:54

Klovn:

Hej Morten!

Stort tillykke herfra. Håber at jante får baghjul!!!

Et spændende projekt I har startet og jeg er sikker på at det nok skal lykkes.

Klovn

Tusind tak. Det er vi også sikre på. Eneste "problem" er at der nu skal tjenes penge før de kan bruges igen.

Vi vil gerne udvide med andre produkter - så der bliver brugt mange timer online på at finde noget der endnu ikke er i Danmark. Det er sgu sjovt at se hvad der er "derude" :)

Pt. har vi fået agenturet på verdens letteste elektriske cykel, og så har vi imporrettighederne til verdens mindste foldecykel A-Bike, der er opfundet af den samme mand der også opfandt lommeregneren. Helt vildt *g*

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:02

Hej Morten,

Hvor er det fedt, at I kaster jer ud i det. Det lyder som et vildt spændende firma. Det er faktisk snart 12 år siden, at jeg første gang stiftede bekendtskab med de motoriserede løbehjul, da jeg boede i USA. Jeg har altid undret mig over, at de aldrig rigtigt er slået igennem i DK.

Held og lykke med projektet,

vh Jakob Christiansen - freelancejournalist og tekstforfatter

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:06

Hej Morten

Tillykke - godt gået. Det er et meget spændende projekt. Vil følge det på sidelinjen Wink

Held & lykke

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Risskov
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:06

Også et skulderklap herfra!

Min kæreste (33 år) fræser rundt på et offroader-løbehjul når han skal over til vennerne. Det har han bestilt fra USA. Det er smittet af i vennekredsen så nu er der flere mænd (også dem i 40érne) som fræser rundt på løbehjul herude... Big Smile 

Og nu kan de så købes i DK, dejligt! Det skal nok blive et hit, det er jo et fedt legetøj til de seje "drenge".

Tillykke!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:19

Jakob Christiansen:

Hej Morten,

Hvor er det fedt, at I kaster jer ud i det. Det lyder som et vildt spændende firma. Det er faktisk snart 12 år siden, at jeg første gang stiftede bekendtskab med de motoriserede løbehjul, da jeg boede i USA. Jeg har altid undret mig over, at de aldrig rigtigt er slået igennem i DK.

Held og lykke med projektet,

vh Jakob Christiansen - freelancejournalist og tekstforfatter

Hej Jakob

Tak for det Smile

Ja det er rigtig fedt legetøj, og har man først prøvet det, så går der rigtig legebarn i én. Jeg tror den primære grund til at de ikke har slået ordentligt igennem er 1) Dårlig markedsføring 2) Pt. er de ikke godkendt til kørsel på offentlig vej - men et eu-direktiv ændre måske snart på dette!

Men sjovt nok, så er der faktisk flest firmaer blandt kunderne. Firmaer med store arealer bruger den til intern transport. Sparer både tid og penge - så det er jo perfekt for dem!

Hilsen Morten

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)