Hvis kurater har valgt ikke at forny dem og de er ledige så er der efter min opfattelse ikke noget problem med at købe dem. Firmaet eksisterer jo ikke længere som en juridisk enhed.
Hvor finder man mon en liste over konkurser og tvangsopløsninger?
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hvor finder man mon en liste over konkurser og tvangsopløsninger?
På netnationen.dk kan du jo finde slettede domæner - der er dem fra konkurser vel også med :-) Alternativt ved jeg, at der på et tidspunkt var en del domæner til salg på konkurser.dk, men til højere pris en nyregistrering. Var vist mellem et par hundrede og et par tusinder alt efter hvor godt domænet var :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Måske man skulle følge lidt med der i den kommende tid.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Statstidende er en god indgangsvinkel. Man kan evt. give et tilbud på et domænenavn direkte til kurator. Det kan give en god pris eller mulighed for at springe "køen" over hvis nogle står på venteliste til domænenavnet.
Men ofte overser kurator domænenavne og de går efter et stykke tid i fri cirkulation igen.