Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner-ads.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen her der har erfaring med dem?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:59

Jeg har erfaring med dem som udgiver. Altså med deres bannere og links på mine sider. Det fungerer fint, og alle betalinger sker til tiden.

Hvis du spørger til den anden side af bordet som annoncør, har jeg ingen erfaring med dem.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:06

Hej Frank,

tak for hurtigt svar :-) jeg skulle self. have præsiceret at det var som annoncør, at jeg søgte erfaringer fra 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:09

Jeg har også udemærkede erfaringer med Partner-Ads, men der er dog nogle ting der irriterer mig:

1. Du skal (så vidt jeg husker) have en profil for hver hjemmeside du har, hvilket medvirker at der går længere tid førend du når udbetalingsgrænsen, som dog ikke er så høj. 
  2. Der er en del arbejde forbundet med at finde relevante annoncer, ansøge, vente på svar, sætte op på hjemmeside, holde øje med at de ikke udløber, skifte annoncer osv. På den måde er AdSense meget mere tiltrækkende!
  3. Mange af programmerne betaler ikke særlig meget, i forhold til mine erfaringer med AdSense.

Tilgengæld er der ikke noget snyd eller nogle uigennemskuelige udbetalingsregler m.m., man får sine penge!

Held og lykke!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:11

Hej igen

Hvis det er som annoncør du ønsker oplysninger kan jeg desværre heller ikke hjælpe! Desværre..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52

Partner-ads er en rigtig god salgskanal! Vi laver rigtig mange slag via deres medier! Jeg har både konto som annoncør, men bruger dem privat på mine egne medier, hvor jeg selv laver nogle gode penge!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)