Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger freelancer til forskellig former for projekter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte en virksomhed, der hjælper andre virksomheder med at komme i gang, samt hjælper nuværende virksomheder med udvikling.

Jeg sidder selv i ledelse indenfor salg, og har gjort det i snart 5 år, hvor jeg også står for rekruttering af medarbejdere, samt andre projektopgaver. Det den snart opstartede virksomhed primært skal koncentere sig om, er at få løst forskellige former for opstartsopgaver for andre virksomheder.

De service virksomheden tilbyder er:

- Konceptbeskrivelse

- Hjemmeside/grafiske opgaver

- Markedsføring

- Salgsudvikling

- Økonomi  (revision, indskud i virksomheden)

- Sparring

- Generel rådgivning

- Rekruttering

Det jeg søger, er folk der har ekspertise indenfor disse felter. Det jeg selv tager mig meget af er konceptudvikling, markedsføring, sparring, salgsudvikling, og går også lidt ind over hjemmeside udvikling. Jeg har kendskab til meget af det, men man kan ikke være god til alt, og har derfor brug for et solidt netværk af folk med ekspertise indenfor de nævnte områder. Men har du andre ting at byde på, som også kunne være interessant i form af iværksætteri, så sig endelig til.

Hjemmesiden til virksomheden er næsten færdiglavet, men kan ikke ses på nettet endnu, da jeg først vil have klarlagt nogle ting i form af netværk og om der er et solidt marked for det for virksomheden.

Jeg søger primært folk som freelancer, da det jo er projekter virksomheden får ind, som skal løses.

Jeg vil kun have seriøse henvendelser. Du kan henvende dig her på amino, eller skrive til mig på:

henriknie24@hotmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:41

Hej Henrik

Har sendt dig en mail - glæder mig til at høre fra dig!

MVH
Ann

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:52

Hej

Mange tak for din hurtige besvarelse, har sendt dig en mail retur.

Mvh

Henrik

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 07:59

Hej Henrik

Jeg kan hjælpe dig med web og grafiske opgaver.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09

Hej Henrik - jeg sender dig mit CV og en beskrivelse af hvad jeg vil kunne byde in på i denne sammenhæng - hvis dette projekt er blevet reliseret eller stadig er under opbygning og stadig har et højt ambitions niveau er jeg meget intereseret.

Mvh Theis johnson

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:27

Hej Henrik

Det lyder spændende med dit koncept.

Hvis i kommer omkring rekruttering af udlændinge er du velkommen til at trække på mine kompetencer. (jeg er ikke freelancer men har firma - det er vel ikke et problem)

Hvis dine kunder er interesserede i at få deres sider/materiale på flere sprog vil vi også gerne indgå som sproglig partner.

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:46

Hej Henrik

Hvis du kunne have interesse i at tilbyde lidt tungere webløsninger så vil vi gerne melde os på banen.

Vi kan lige tage en kort snak om hvorvidt det kunne være relevant for dig. Du kan fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)