Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.virtualcoach.dk - gratis studiecoaching

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har de seneste måneder bygget et website - http://virtualcoach.dk. - her vil jeg, sammen med min partner, giver gratis studiecoaching til studerende i hele DK. Til at starte med ville vi have at folk skulle registrere sig. Vi promoverede den rimelig hæftig via facebook mm., men der var ikke så mange der registrerede sig - kun en masse besøgende. I stedet har jeg nu ændret vinklen og opfordret folk til at anvende kontaktformularen til at spørge os om ting de er i tvivl om eller gerne vil have tips til.Og på den måde håber jeg dialogen starter med den studerende.

Målet er at skabe en del trafik til siden og samtidig lave noget personlig branding. Det er derfor det er gratis.

Men jeg har kunne godt tænke mig noget feedback på den nuværende vinkel. Hvordan får jeg mest mulig aktivitet på siden, her mener jeg især hvordan jeg kan opfordre folk til at stille spørgsmål og "bruge" os.?

Ser frem til jeres feedback. Skriv hvis I har nogle spørgsmål.

mvh

Tobias

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:29

Hej Tobias.

Jeres site er flot grafisk, men der er nogle forbedringsmuligheder. Først og fremmest så er det første jeg ser på siden en videoafspiller, som I forventer at jeg vil afsætte tid til at bruge. Det tror jeg ikke, at ret mange vil. Prøv i stedet at skære budskabet ind til et par helt korte sætninger, som man hurtigt kan læse. Desuden synes jeg ikke, at videoen er af særlig god kvalitet, og fremstår således uprofessionel.

Dernæst forsøgte jeg at klikke på "Tilmeld dig nu ved at klikke her", men fik at vide at komponentet ikke er fundet - måske er det derfor det er lidt sløjt med tilmeldingerne :-) 

På siden "SPØRG OS", der er der noget galt med jeres tekster. Jeg ser i hvert fald en masse firkanter i stedet for æ, ø og å.

Når jeg hører, at noget er gratis, så bliver jeg straks skeptisk. Prøv at beskrive, hvad I får ud af det, således at dette ikke bliver en bekymringsfaktor.

Håber det kunne bruges.

Mvh Morten.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 09:32

Hej Morten,

Tak for det hurtige svar. Det var godt du opdagede det med linket på forsiden, for det havde jeg glemt. Som nævnt i mit indlæg tidligere, så var det nemlig meningen at man IKKE skal kunne tilmelde sig, men i stedet for blot komme i kontakt med os via "Spørg Os" siden. Linket er derfor nu fjernet.

Jeg er sikker på du har ret i, at den største årsag til at folk ikke tilmelder sig er, at de ikke ved hvad de kan få ud af det, så det vil jeg prøve at arbejde på at skrive noget mere om og smide på forsiden.

Ad videoen
Grunden til vi lavede en video var, at vi gerne vil tilføje noget personlighed, folk skal vide hvem vi er og hvad vi står får, hvis de skal sætte deres lid til at blive coachet af os. Så mit spørgsmål er egentlig, tror du ikke man kan gå på kompromis med videoen - evt lave den lidt kortere, eller måske bare lave den til en "popup/lightbox", så den ikke "fylder" hele forsiden, og herudover - med tekst - beskrive hvad folk kan få ud af det?

Ad Spørg Os siden
Jeg har rettet i en php-fil, hvorefter den lavede det nummer. Indtil videre har jeg brugt ae i stedet for æ indtil jeg finder ud af hvordan jeg retter det.

Sætter pris på dit feedback.

Tobias
http://virtualcoach.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:44

Tobias Schelle:
Så mit spørgsmål er egentlig, tror du ikke man kan gå på kompromis med videoen - evt lave den lidt kortere, eller måske bare lave den til en "popup/lightbox", så den ikke "fylder" hele forsiden, og herudover - med tekst - beskrive hvad folk kan få ud af det?

Jo, det tror jeg godt, at man kan. Hvis bare videoen ikke er det første, man ser, men kun er noget, som man klikker sig ind på, hvis man virkelig er interesseret, så tror jeg godt, det kan lykkes. Dog vil I nok få meget ud af at få jeres video til at se lidt mere professionel ud, så man virkelig bliver overbevist.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 00:36

Hej Tobias.

Jeg synes i hurtigst muligt skal få opsat skype på jeres hjemmeside - eller en live chat funktion, så brugeren lyn hurtigt kan sende et spørgsmål afsted, når I er online eller starte en skype.

Med skype prime vil I senere kunne foretage betalte coaching sessions, hvor brugeren betaler via sin skype konto for at blive coachet af jer.

Nå men grib bolden og se mulighederne - ellers synes jeg det er et fint initiativ.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 11:17

Hej Martin,

Det var da en KANON god idé. Jeg vil gå igang med at undersøge muligheden for både chat og skype med det samme.

Efter jeg ændrede formål fra "registrer dig som bruger" til "spørg os", så har vi fået mange flere henvendelse. Jeg har også nedtonet videoen på forsiden, måske har det hjulpet. Vi havde ca. 700 besøg i sidste uge, så det går frem af!

Tak for tipsne!

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:18
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:34

Flot side.

Måske lidt synlige testimonials kunne fange de besøgende,. Altså nogle succeshistorier. Så ikke kun beskriver hvad i kan, men hvad i har gjort, og smider det i hovedet på den besøgende fra start.

Hvis studerende har et problem skal de jo overbevises om, at i har løsningen. Hvilken bedre måde en at vise dem at i har løst lignende før.

Der skal være mulighed for at identificere sig med det problem i kan løse.

mvh Løsningnu.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 13:39

tak for oplysningen. det er nu rettet

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 13:42

Hej Løsningnu.dk?

Det er godt du gør mig opmærksom på det, for vi er igang med at hjælpe nogle NU, og såsnart de er blevet til en success, så skal det udnyttes i form af nogle testimonials. På nuværende tidspunkt har vi bare kun ét.

Tak

Tobias

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)