Hej, Jeg har de seneste måneder bygget et website - http://virtualcoach.dk. - her vil jeg, sammen med min partner, giver gratis studiecoaching til studerende i hele DK. Til at starte med ville vi have at folk skulle registrere sig. Vi promoverede den rimelig hæftig via facebook mm., men der var ikke så mange der registrerede sig - kun en masse besøgende. I stedet har jeg nu ændret vinklen og opfordret folk til at anvende kontaktformularen til at spørge os om ting de er i tvivl om eller gerne vil have tips til.Og på den måde håber jeg dialogen starter med den studerende. Målet er at skabe en del trafik til siden og samtidig lave noget personlig branding. Det er derfor det er gratis. Men jeg har kunne godt tænke mig noget feedback på den nuværende vinkel. Hvordan får jeg mest mulig aktivitet på siden, her mener jeg især hvordan jeg kan opfordre folk til at stille spørgsmål og "bruge" os.? Ser frem til jeres feedback. Skriv hvis I har nogle spørgsmål.
mvh Tobias
|
Hej Tobias.
Jeres site er flot grafisk, men der er nogle forbedringsmuligheder. Først og fremmest så er det første jeg ser på siden en videoafspiller, som I forventer at jeg vil afsætte tid til at bruge. Det tror jeg ikke, at ret mange vil. Prøv i stedet at skære budskabet ind til et par helt korte sætninger, som man hurtigt kan læse. Desuden synes jeg ikke, at videoen er af særlig god kvalitet, og fremstår således uprofessionel.
Dernæst forsøgte jeg at klikke på "Tilmeld dig nu ved at klikke her", men fik at vide at komponentet ikke er fundet - måske er det derfor det er lidt sløjt med tilmeldingerne :-)
På siden "SPØRG OS", der er der noget galt med jeres tekster. Jeg ser i hvert fald en masse firkanter i stedet for æ, ø og å.
Når jeg hører, at noget er gratis, så bliver jeg straks skeptisk. Prøv at beskrive, hvad I får ud af det, således at dette ikke bliver en bekymringsfaktor.
Håber det kunne bruges.
Mvh Morten.