Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CO2 neutrale stearinlys

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror i at hvis man solgte CO2 neutrale stearinlys i supermarkeder, at folk ville købe det?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 06:36

Hvis prisen er den samme som dem vi kender i dag - Ja
Ellers tror jeg folk ville tage de billigeste.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 07:01

Jeg ville helt sikker købe dem. Men kan det lade sig gøre?

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 07:13

CO2 neutral, det lyder fantastisk flot og håber da dfuf år solgt dem. Men nej det kan ikke lade sig gøre at lave noget CO2 neutralt, andet end hvis man beregner det ud fra produktion osv....

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 09:41

Nå så har CO2 hysteriet også ramt Amino.  T

Mvh

Ravn

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Narh vil ikke sige hysteriet har ramt Amino, er bare en bruger som vil tjene på hysteriet, det er om at se muligheder og ikke begrænsninger. Så er da fedt hvis man kan tjene penge på det, ligesom alt andet.

8-)

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Skrevet kl. 09:54

Ravn:

Nå så har CO2 hysteriet også ramt Amino.  T

Mvh

Ravn

Der har længe været lignende debatter på Amino, fx om alternative energiformer. Til stor glæde for os, der følger emnet.

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:01

Jeg forhandler palmeolie stearinlys med farveværdier der ligger lavere en EUs krav til legetøj. Jeg vil ikke påstå at de er CO fri, men de oser og forurener minimalt. De fleste astmatikere og allergiker kan tåle dem. De kommer fra Østrig, det vil være rart hvis man kunne få dem fra en dansk producent, men så bliver de nok dyrere. Prismæssig er lys i palmeolie dyrere at fremstille end dem i paraffin (som forurener).

Om jeg syntes det er en god ide, at sælge til supermarked. Måske, men jeg siger øv, fordi jeg bestræber mig på at sælge varer som supermarkederne ikke har, fordi jeg så skal til at finde på noget nyt, da jeg ikke kan konkurrer prismæssigt med supermarkeder Smile

Der er mange der vil vælge stearinlys efter prisen. De kunder jeg har til stearinlysene er i de fleste tilfælde folk med astma og allergi prolemer.

Det er ikke en ny trend at købe stearinlys der oser og forurener minimalt, det er en hjælp til personer, der ikke kan tåle alm. stearinlys. Og der dannes ikke sod på vinduer og vægge (nemmer rengøring). Men måske kan det blive en trend. 

Med venlig hilsen

Ruth Søe

designerkort.dk

RuSøe Design

Kegnæsvej 52 A, Skovby

6470 Sydals 

Web - shop:  www.designerkort.dk

Web - shop: RuSøe Design www.luxurybyhand.dk

Hjemmeside: www.rusoeedesign.dk 

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det tror jeg bestemt, det kan (altså blive en trend). Folk skal bare forstå, at det virkeligt er en rigtig god idé at købe ordentlige lys. Det er faktisk dybt godnat at tænde lys, som giver dårligt indeklima og sod på væggene. Miljøet er selvfølgelig altid et gangbart argument, men det er det andet helt klart også.

Jeg håber, trenden kommer - held og lykke.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:41

Tjah altså, med CO2 neutral tænker jeg selvfølgelig ikke på de co2 omkostninger det kræver at danne olien.

Men jeg torr også det kunne være en god ide.

Omend ikke andet så kunne det supplere min su, så jeg kan stoppe i føtex ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)