Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du brug for på vores site ?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel: Jeg vil ikke anbefale folk at rode sig ud i hidden links/content hvis de ikke har styr på hvad de laver. Thorborg har fortalt mig at DeMib har sine evner indenfor det rent forretningsmæssige hvor jeg nok er mere teknisk. DeMib har således ret i at man ikke bør rode sig ud i hidden links/content medmindre man ved hvad man laver - hvilket faktisk gælder næsten alt indenfor websites, men wtf.

Det er desuden latterligt at modbevise noget der endnu ikke er blevet bevist og jeg gad godt vide hvordan jeg skulle gøre det når der netop ikke ligger nogle eksempler på folk som er blever banned for at have brugt 1-2 hidden links. Ligeledes ligger der ingen faste beviser for at google downloader stylesheets.

DeMib: Jeg har på intet tidspunkt opfordret folk til at bruge hidden content og med din viden om css så tvivler jeg også på at du overhovedet ved hvad du snakker om, men wtf lad det nu ligge. Jeg har desuden brugt hidden links og hidden content til mange forskellige css tricks og har kun haft gode erfaringer med dette.

PS. Jeg kan bevise at jeg har ret om nogle ugers tid så lad os vente og se :)

Ulrik M (18) - Umba
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund gider jeg ikke denne type tråde på Amino, men da du er så fuldstændigt på gale veje, vil jeg alligevel give et sidste besyv med: Google crawler i høj grad eksterne CSS.

Jeg kan kun anbefale alle at undlade at tage disse tossestreger for pålydende.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

umba:

Daniel: Jeg vil ikke anbefale folk at rode sig ud i hidden links/content hvis de ikke har styr på hvad de laver. Thorborg har fortalt mig at DeMib har sine evner indenfor det rent forretningsmæssige hvor jeg nok er mere teknisk. DeMib har således ret i at man ikke bør rode sig ud i hidden links/content medmindre man ved hvad man laver - hvilket faktisk gælder næsten alt indenfor websites, men wtf.

Det er desuden latterligt at modbevise noget der endnu ikke er blevet bevist og jeg gad godt vide hvordan jeg skulle gøre det når der netop ikke ligger nogle eksempler på folk som er blever banned for at have brugt 1-2 hidden links. Ligeledes ligger der ingen faste beviser for at google downloader stylesheets.

DeMib: Jeg har på intet tidspunkt opfordret folk til at bruge hidden content og med din viden om css så tvivler jeg også på at du overhovedet ved hvad du snakker om, men wtf lad det nu ligge. Jeg har desuden brugt hidden links og hidden content til mange forskellige css tricks og har kun haft gode erfaringer med dette.

PS. Jeg kan bevise at jeg har ret om nogle ugers tid så lad os vente og se :)

Men lad gå da: Du og alle andre får beviset her (med de relevante navne fjernet). Nedenstående er et uddrag fra en mail sendt fra Google til en hjemmesideejer, som havde benyttet en berygtet dansk SEO'er:

 

Kære hjemmesideejer eller webmaster på xxxx.dk,

Da vi indekserede din hjemmeside registrerede vi, at nogle af siderne anvendte teknikker der ligger udenfor vores kvalitetsretningslinier, som kan findes på

http://www.google.dk/webmasters/guidelines.html

For at bevare kvaliteten af vores søgemaskine har vi midlertidigt fjernet nogle sider fra vores søgeresultater. På nuværende tidspunkt står websiderne fra xxx.dk til at blive fjernet i mindst 30 dage.

Mere specifikt har vi noteret os, at der er skjulte links på xxx.dk. Dette betragter vi som et forsøg på at øge hjemmesidens værdi gennem linkudveksling. Fra kildekoden på deres hjemmeside har vi lagt mærke til følgende

 

 

Så er der vist bare tilbage at spørge: Kan vi komme videre uden at bilde uskyldige mere vrøvl ind?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

umba:

Din bekymring er ubegrundet. Google sletter ikke websites fordi de har 1,2 eller 3 hidden links, men vælger man tilgengæld at have 50 hidden links så vil det for det første have en negativ indflydelse på din google page rank, men du risikerer også at blive opfattet som en ondsindet website og banned... Bye Bye /wave

Jeg har personlig aldrig hørt om en seriøs website der er blevet banned hos google for at bruge hidden links, men lad det nu ligge :P

Godnat

Ulrik

 

 

Du er meget alvorligt galt på den, Ulrik! Googlebot kan meget nemt se forskel på et skjult link og et normalt link - og der bliver hver dag banned sites grundet skjulte links. Også grundet ét skjult link! Jeg vil anbefale dig, at du ikke rådgiver om så alvorlige emner baseret på så spinkelt et erfaringsgrundlag.

Nå, lad os så blive mere konkrete, så Ulrik kan lære at forstå at han ikke forstår hvad der er op og ned:

Det er 4 dage siden jeg fik en opgave med at få en anerkendt webside optaget i Google igen. Siden var kastet helt ud af indekset uden videre.

Hvorfor mon? I indbakken i mandens Google Webmaster Tools lå et brev fra Google med forklaringen: Der var fundet skulte links. Der var også et eksempel.

Jeg undersøgte sagen grundigt, fjernede det skulte link, som lå gemt i midten af en tilfældig underside, sikrede mig at der ikke var flere skulte links, sikrede installationen væsentligt bedre for fremtiden og gav manden klarmelding om at han kunne meddele Google at sitet var rent og klart igen.

Næste dag var sitet fuldt indekseret i Google igen.

Hvis du tror at Google er ligeglade med skjulte links eller at de ikke tager affære pga et enkelt, så tager du 100% fejl. Hvis du oven i købet rådgiver og hjælper andre til at begå disse fejl, som koster rigtige mennesker rigtige penge, så står du forhåbentlig til at skulle dække tabene, når sagen kommer for en dommer.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er min sidste post for nu er jeg sgu blevet træt af dette pis! Jeg har aldrig nogensinde rådet nogen som helst til at bruge hidden content.. Nu har jeg sgu sagt det tyve gange og så kommer Anders alligevel og siger at jeg opfordrer andre brugere til at bruge hidden links. Det du siger om en dommer er endnu mere latterligt og 100% forkert... et godt råd eller en opfordring kan aldrig nogensinde bruges i en erstatsnignsag (fortæl mig hvilken verden du lever i)...

Jeg var 99% sikker inden jeg postede i dette forum og efter at jeg nu har spurgt nogle venner er jeg 100% sikker... Googlebot scanner ikke "automatisk" eksterne stylesheets og banner ikke websites for at bruge mindre mængder af hidden content... Det i snakker om er sandsynligvis folk der har smidt css koden direkte ind i html koden - hvilket med 100% sikkerhed vil blive opdaget, men lad os droppe denne latterlige diskussion for vi er alle lige stædige. Jeg vil til slut bemærke at jeg snart åbner min første danske website og at vi jo bare kan vente og se for jeg bliver ved med at bruge hidden content til css tricks osv.

Held og lykke til la oficina

Ulrik M

 

Ulrik M (18) - Umba
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

umba:
Jeg har aldrig nogensinde rådet nogen som helst til at bruge hidden content.. Nu har jeg sgu sagt det tyve gange og så kommer Anders alligevel og siger at jeg opfordrer andre brugere til at bruge hidden links.

Jeg er ked af at sige det, men du har lavet en brøler af dimensioner som for altid vil følge dig her på Amino, for i citatet ovenfor siger du at du aldrig har rådet nogen som helst at bruge hidden content eller opfordrer andre til at bruge hidden links, men hvad er så det her?

umba:

Jeg kan godt ordne alt det tekniske gratis mod at jeg får et hidden link (usynligt) til min nyhedswebsite som kommer online om nogle ugers tid. Send mig en pm hvis i skulle have interesse.

Ulrik

Den lader vi lige stå lidt - for mon ikke det siger det hele Smile

Min tillid ligger hos de hardcore i branchen som f.eks. demib og rosenstand - og det er også jeg anbefaler andre at kontakte

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har en talemåde her i firmaet: "Man skal aldrig bedømme folk på deres fejltagelser - men på deres evne og vilje til at rette dem".

Og den vil jeg lade stå her sammen med en stille bemærkning om, at jeg sidder med rigtig mange logfiler, der klart viser, at googlebot læser eksterne style sheets. Og at både Anders Saugstrup og jeg sidder med klare mails fra Google om ekskludering på grund af ét skjult link.

Jeg er sikker på, at de fleste sagtens kan bedømme, om det er godt at følge de "råd", der gives i denne tråd eller ej.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)