Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du brug for på vores site ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

umba:
Jeg har personlig aldrig hørt om en seriøs website der er blevet banned hos google for at bruge hidden links, men lad det nu ligge :P

Blot fordi du ikke har hørt om det, betyder det jo ikke at søgemaskinerne ikke praktiserer sine retningslinjer. Generelt er de jo ikke glade for handlinger der spammer deres indeks.
Selv om man ikke bliver smidt ud af indekset, risikerer man andre strafmuligheder... fx "strafpoint" eller nul-værdi af sine udgående links.

Selv om du skulle have ret, så er det en risiko med skal tænke over. Du ved jo ikke om ham som checker lige præcist din side manuelt og sidder med hånden på den store røde sletknap, har en møgdag og personligt sætter kriteriet ned fra 50 hidden links til 3 - eller om Google en dag strammer op uden at fortælle dig det...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

tak til alle for input. Vi vil tage jeres feedback med i vore overvejelser, for fremtidens www.laoficina.dk !

Hvis der er andre der ønsker at bidrage med forslag / kommentarer er I meget velkomne.

mange hilsner

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

En masse billeder af stedet.

F.eks billeder af hvordan der ser ud i lokalerne på en normal dag med arbejdende mennesker i.

Det første jeg ledte efter og var interesseret i var netop et "Billeder" menu punkt.

Derudovre burde der også være et "Priser" menupunkt.

/Navnet

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

umba:

Din bekymring er ubegrundet. Google sletter ikke websites fordi de har 1,2 eller 3 hidden links, men vælger man tilgengæld at have 50 hidden links så vil det for det første have en negativ indflydelse på din google page rank, men du risikerer også at blive opfattet som en ondsindet website og banned... Bye Bye /wave

Jeg har personlig aldrig hørt om en seriøs website der er blevet banned hos google for at bruge hidden links, men lad det nu ligge :P

Godnat

Ulrik

 

Du er meget alvorligt galt på den, Ulrik! Googlebot kan meget nemt se forskel på et skjult link og et normalt link - og der bliver hver dag banned sites grundet skjulte links. Også grundet ét skjult link! Jeg vil anbefale dig, at du ikke rådgiver om så alvorlige emner baseret på så spinkelt et erfaringsgrundlag.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fuldt ud bekræfte Thomas' advarsel. Google kan skam godt se forskel på skjulte og synlige links og det er rigtig nok en af de meget almindelige grunde til at websites får skadet deres synlighed i Google.

Google identificerer skjulte links både automatisk og ved manuelle gennemgange af websites. I den forbindelse er det MEGET VIGTIGT at huske på, at Google's danske quality team folk, der mest sidder i Irland, også læser med på Amino!

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 100% sikkert at google ikke tjekker external stylesheets (CSS)... Hvis du er i tvivl så kan du tjekke google cache, som kun cacher html, men ikke css... Google har også selv meldt ud at de ikke tjekker external css og heller ikke har planer om at begynde at scanne external css. Desuden synes det er hyklerisk at tro at google banner websites fordi de bruger visibility="hidden", som jo også bliver brugt til css-tricks og hardcore webudvikling.

Ulrik M

Ulrik M (18) - Umba
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du tager fuldkommen fejl. Google læser både style sheets og iøvrigt alt andet de kan få deres fingre i - og bruger det i deres samlede analyser af websites.

At du er uerfaren på området er helt ok, men det er blot vigtigt at andre Aminoer ikke følger dine helt forkerte råd om SEO

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay for at slå to ting fast... Ja det er dumt at bruge hidden content og hidden links og nej det er stadig ikke rigtigt at google scanner external css. Der har tidligere været rygter om at google skulle scanne external css, ja faktisk startede de første i år 2003, men disse css requests har senere vist sig at være fra brugere af google cache, google stikprøver/analyser, udviklere der har brugt forkert MIME eller en simpel goolgebot fejl.

Der findes to grunde til at googlebot absolut ikke scanner external css: 1) De rigtige forbrydere kan nemt lave en server-side workaround eller blot en ajax workaround (vi ved jo alle at google ikke kan finde ud af at scanne ajax ikk?). 2) Alle professionelle webudviklere bruger css-tricks, her kan nævnes Yahoo som er storforbruger. 3) CSS fylder alt for meget og det ville være spild af processor kraft og internetforbrug.

Kom med nogle beviser hvis i er så sikre!

Ulrik M

Ulrik M (18) - Umba
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror såmænd bare jeg vil lade Amino'erne selv vurdere om de tror mest på dig - eller Thomas og undertegnede :)

Faktum er at Google læser CSS og at det meget ofte skader sites der benytter skjulte links - uanset teknik iøvrigt. Men det fnder du nok selv ud af med tiden

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Først forsøger du at "bytte" dig til et hidden link. Bagefter skriver du selv: "Ja det er dumt at bruge hidden content og hidden links". Dvs. du prøver at få en virksomhed til at lave noget du selv ved er dumt. Er det bare mig der synes det er dybt uetisk ?

Thomas og Mikkel er ikke "hobby" SEO'er og de ved hvad de snakker om! Så jeg vil nu nærmere mene, at bevisbyrden ligger hos dig. Kan du bevise at et hidden link ikke er skadeligt - jeg tvivler - især efter du selv bekræfter at det er dumt at gøre.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)