Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://www.NRgee.dk - endelig færdig - Feedback

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Perbj:

Jeg tror Greyzone var meget ironisk.

Men syntes da at du burde sætte din kontakt i frankrig i kontakt med nogen designere fra amino:)

Lidt ironisk var jeg. Det er nu 3 eller 4 gang at i får at vide at i skal gøre sitet lidt pænere. Og det bliver sku ikke kønt at kigge på. Jeg har en gang fået et design af en 15 årig knægt til 400-500 kr. det var 50 gange pænere end det der. Det kunne rent faktisk bruges til noget.

Vi ønsker jeg det bedste. Derfor vi skriver gang på gang

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:42

Jeg tror at du bliver nødt til at kassere siden, for partner-ads er meget obs på om deres regler bliver overholdt.

Og desværre må jeg sige at din side bryder flere af deres regler.

1. Som før nævt må du kun have max 5 bannere pr side.... Men dette kan faktisk være ligegyldigt, da en del af § 3 lyder sådant: Ved groft brud - f.eks. en ren bannerfarm - medfører det øjeblikkelig sletning uden udbetaling af saldo. Og der skal ikke mange sekunders kig på siden for at se at det faktisk er en ren bannerfarm..

Mvh Mkortegaard

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Nu er det sådan at jeg har set deres site lige siden deres første version som de promoverede her inde og på andre forums.

Så hvis jeg skal uddybe det lidt, så kommer det her.

For det første,  der er ingen farver på siden, den er kedelig.

Jeg kan ikke lige jeres logo, hvis man kan kalde den det, det er jeres sites navn med  som er skrevet med en standart font i photoshop.

Hvorfor h******* skal i bruge tables og hvorfor skal man kunne se table border? Det er lamt og grimt at se på, find en anden måde at dele det op på.

Kan slet ikke beskrive hvad jeg føler når jeg ser de Google annoncer ude i venstre side, får sådan en fornemmelse i hele kroppen som jeg ikke kan beskrive. Hvorfor satser i på dem, det er vigtigere at have brugerne først da du ellers ikke kan bruge de reklamer til en skid.

FLERE FARVER, bed jeres "multimediadesigner" om at ryge en fed eller sådan noget også sætte sig foran PC'en og designe, jeg kan garantere dig for at det nok skal blive godt:D

Eller kan abe med en PC kan lave det bedre.

Skal jeg blive ved?

Tjek evt. mit site og sæt det op ved siden af jeres, 1: Der er flere farver, JEG har et logo, Det er indbydende, og jeg kunne blive ved.

www.techguru.dk - IT-Iværksætter Debatten

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:55

yusuf:

Kan slet ikke beskrive hvad jeg føler når jeg ser de Google annoncer ude i venstre side, får sådan en fornemmelse i hele kroppen som jeg ikke kan beskrive. Hvorfor satser i på dem, det er vigtigere at have brugerne først da du ellers ikke kan bruge de reklamer til en skid.

Jeg har normalt kun skarpe bemærkninger tilovers overfor forkert brug af Google Adsense på sider, hvor man gerne vil sælge produkter til kunderne. Men i dette tilfælde handler siden jo udelukkende om at få de besøgende til at tilmelde sig nogle konkurrencer, så man kan tjene penge. Her synes jeg, at det er fint nok at have Adsense som alternativ til konkurrencerne. Det giver de besøgende et alternativ at klikke på, hvis ingen af konkurrencerne falder i smag.

Selvfølgelig vil det nok medføre lavere konvertering på konkurrencerne, men det er vel til at leve med, når man ved, at det har givet penge i kassen på en anden måde.

(Ovenstående skrevet ud fra en idé om, at konkurrencesider alligevel sjældent vil tiltrække en stor, fast skare af besøgende, men i højere grad vil leve af besøgende fra søgemaskiner og henvisninger fra andre sider).

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)