Hej Jeg har mit eget anpartsselskab gennem et stykke tid, hvor jeg er den eneste ansatte. I år har jeg haft forskellige udgifter, som jeg ikke tidligere har haft, da jeg trappet indsatsen i virksomheden op.
Superdejligt hvis der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg ved det er en del spørgsmål, men jeg er ved at skifte revisor, så det er lidt besværligt. På forhånd tak! |
1. Umiddelbart er det ikke nødvendigt nej.
2. Medmindre det kan sidestilles med en privat rejse så ja.
3. Kørselregnskab, rejseudgifter, og hvis vi taler om rejse med overnatning opgørelse af diæter eller faktiske udgifter.
4. Navne på deltagere (kunder) Det er repræsentation med begrænset fradragsret, så glem momsen.
5. Nej det har intet at sige.
6. Nu siger du opsparet overskud. Er det over der er opsparet i selskabet eller er det en udskudt skat som er overført til selskabet i forbindelse meden virksomhedsomdannelse ?