Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold styr på dine backlinks - Ny tjeneste Link Spion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige vifte lidt med flaget herinde om min nye service / tjeneste der kan hjælpe alle jer der arbejder med linkbuilding. Tjenesten hedder Link Spion og vil holde øje med alle dine backlinks for dig.

Er du i den gruppe af personer/virksomheder som har mange backlink aftaler, ved du nok allerede at det godt kan tage en del tid at skulle checke og re-checke dine backlinks for at sikre at modparten overholder den aftale i har lavet.

Gode backlinks er guld værd og der skal værnes om dem!

LinkSpion.dk kan du indtaste dine backlinks - herefter tager systemet over og holder konstant øje med at dine backlinks ikke fjernes eller ændres. Du kan automatisk blive underrettet via email.
Det kunne være scenarier ala:

• Modparten fjerner dit link
  • Modparten ændre dit link til rel="nofollow"
  • Modpartens side giver en fejl eller redirect kode (404, 301, 302, Timeout mv.)

Har du evt. mange backlinks at overvåge er der udviklet et Bulk Upload Værktøj hvor du nemt kan uploade tusindevis af links via en simpel CSV fil.

Jeg giver alle mulighed for at gratis at prøve systemet, dog har gratis kontoen maks 10 links der kan overvåges. Har du et større behov kan dette nemt købes på siden.

Værktøjet er ret specifikt og henvender sig til en lille gruppe af personer, men for jer med mange backlinks kan dette værktøj spare jer for meget tid og sikre i får fuld valuta for jeres backlink investeringer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Claus,

Fedt website og koncept, jeg frygter dog lidt din Privacy policy vil skræmme en del væk :-]

- Jeg blev ihvertfald skræmt væk!

Mvh. Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:00

Hej Paw,

tak for meldingen. Er absolut ikke meningen den skal skræmme nogen væk. Planen var at forsikre om at data der naturligvis opsamles via hjemmesiden ikke vil blive misbrugt på nogen måde eller overdrages til nogen 3. part.

Jeg vil gå igennem den igen og rette yderligere til.. Formuleringer er ikke min stærke side :D

Jeg kan dog garanterer at der intet er at frygte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)