Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, rengøring.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu startet min nye webshop med salg af rengøringsartikler, og ville derfor blive glad hvis der skulle være nogle der ville bruge 2 min på at kigge lidt på siden.

skal lige sige det er mit første forsøg på at lave den slags side.

Find shoppen her.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:39

Hej

Besøgte meget hurtigt din shop og lad mig starte med at sige tillykke.

Den indeholder det den skal, dog synes jeg den magler lidt "Wow" i designet. Den er ret plan i grafik og billeder, efter min personlige mening. Jeg ledte desuden længe efter en fragtpris og var lige ved at opgive, da jeg til sidst opdagede de 3 faneblade øverst på siden. Jeg beregnede en fragtpris på max 1 kg. og undskyld mig, men 70 kr.!!! Jeg skal sørme købe mange artikler før jeg vil betale 70 kr. i forsendelse. Jeg har set din gratisgrænse på 500 kr. men jeg som evt. kunde har forladt siden på dette tidspunkt.

Et par forslag:

- Synliggør fragtprisen... Jeg hader shops, hvor jeg skal lede efter en fragtpris. Det kan få mig til at lukke ned og finde en anden side.

- Overvej om du skal sende ordrer under 500,- som maxibreve med PostDanmark. Det reducerer kundens fragtpris betydeligt og det er stadig få breve der forsvinder med posten, så det overlever du nok.

- Ring til PostDanmarks erhvervsafdeling og forhør dig om mulighederne for at få en erhvervsaftale. Det vil betyde at din pris pr. pakke kommer ned på 54 kr. i stedet for 70 kr. Og overvej evt. at æde lidt af prisen selv, hvis du vil sende alle ordrer som pakke. På min side sender jeg alle ordrer som pakke, men har nedsat prisen kunden skal betale til 49,- Den pris er lidt mere rimelig at æde som kunde.

Det var mine tanker,.... Lad mig slutte af med at sige held og lykke! :)

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:16

Hej Jacob.

Når man ser på din shop, så ligner den mange andre webshops i din branche. Grafisk skiller du dig ikke ud. Faktisk synes jeg at siden er lidt svag rent grafisk. Din forside er bredere end de andre sider, og dine billeder er lidt forvrængede, fordi der er hevet i dem. Og headerbilledet gør desværre ikke et særlig godt job. Derudover tror jeg, at du vil have en stor fordel af at få en anden til at korrekturlæse siden for dig. Der er mange slå/stavefejl. Eksempelvis menuen "Rekvisitter.", som har et punktum, og du skriver "DKK u/Moms", hvilket nok bør være "DKK ekskl. moms" med mindre du snyder dig fra momsen :-)

Rent funktionalitetsmæssigt ser siden ud til at fungere som den skal, så det er jo godt. Men prøv at gøre noget mere ved teksterne og grafikken og så er du godt hjulpet.

Håber du kan bruge feedback'en til noget.

Mvh Morten

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:04

Hej Pernille.

Rent grafik mæssig er man ret bundet når man har købt Golden planet shoppen så der er ik så meget man kan ændre men ja det er noget der skal arbejdes med.

Fragten har givet mig en del kvaler hvordan og hvorledes jeg skulle køre den, så har taget dit råd og sænket den til fast 49,- så må jeg æde resten selv..

Og tak for at du ville se på det.

...Og Morten.

Der er ingen tvivl om at stavefejlene skal væk, virker amatøragtig.

Igen grafikken er det meget begrænset hvad man kan gøre ved men vil prøve og lave noget mere "harmoniske" på den øvereste del af forsiden... 

Og ja jeg kunne godt bruge din feedback, så mange tak for det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)