Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave et LOGO til en fornuftig pris?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Fra  BusinessKey Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har brug for et klassisk proffesionelt logo til hjemmesiden - hvis du kan hjælpe mig så ring på 70201221 eller skriv til mig ASAP.

 

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at et logo er ikke “bare” dit firmanavn opsat i en pæn skrift og farve. Logo’et medvirker til at skabe et ansigt til din virksomhed. Når man ser det – tænker man: Det er selvfølgelig sådan det skal se ud.

Uanset om dit firmalogo skal virke “smart” eller “lige ud ad landevejen”, så udgør det en vigtig del af din identitet.

Det kan vi sagtens hjælpe dig med! Vi ved hvad vi laver, hos os fårdu et professionelt udviklet logo i top kvalitet - og endda til rimelige penge. Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH
Ann

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Key1234

 

Vi brugte Astada.com, som er en designportal til at få lavet vores nye logo. Der kan du oprette en konkurrence og designere byder så ind med deres forslag.

Du vil næppe kunne få et logo ASAP, da konkurrencen som regel løber over flere dage, men ellers tror jeg det er godt alternativ til et billigt logo.

 

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Key1234

Det ikke helt til at sige om du har fået klaret dit "problem"?
Jeg vil ihvertfald gerne tilbyde dig mit arbejde, kan kontaktes på 28 76 60 46 eller www.paller.marcoil.dk

Mvh PallerGrafisk.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig har brug for et logo, så er du velkommen til at kontakte os. Vi tilbyder grafisk design med høj standard til yderst fornuftige priser.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Det kan vi klare til dig for kr. 1800,- (eks. moms)

HUSK! Vi designer indtil du er 110% tilfreds!!!

Forsat god aften...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lavet et fantastisk flot logo samt stationery (visitkort, brevpapir, etc.) for $ 500 hos Lawrence Anderson http://www.designedbyanderson.com/.

Du kan også tjekke nogen af de andre freelancere ud inde på http://logopond.com/ - kig i de forskellige designeres porteføljer eller gå ind og lav et indlæg som her med dit behov - så byder de på det derinde.

Jeg tror generelt, du får mere for pengene og bedre kvalitet i UK og US end i Danmark, når det kommer til grafisk design.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo også bare sætte en konkurrence ind på www.astada.com Smile det er der andre amino'er som allerede har gjordt, og de har alle været tilfredse med resultatet.

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)