Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad menes der med "afvisningsprocent" i google analytics ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad afvisningsprocent'en betyder/står for ? , skal den være høj eller lav ?

På en hjemmeside som min hvor man kun skal finde simple oplysninger er en brugertid på min side imellem 4 og 5 minutter vel meget godt ?

Hvad er en god henvisningsprocent fra google søgninger 10 , 20 eller 80-90 % , hvad skal man stile efter , mange google søgninger eller mange henvisnings steder ?

www.viflytterdinbil.dk

Mvh

Torbjørn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skift til engelsk visning. Den danske oversættelse i Google Analytics er ren vrøvl. Ufatteligt at de har godkendt en så ubrugelig oversættelse. Gud ved om de har brugt Google Translate ...?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:45

Afvisningsprocent er den andel af dine besøgende, som kun ser den side, de lander på, og derefter forsvinder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:47

Hej Torbjørn.

Det er lige meget om du få dem fra google eller henvisnings steder, bare du rammer din målgruppe. Jo mere procent i henvisningsprocent jo bedre, dog ikke når det gælder afvisningsprocent.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:52

Tak for hurtige og meget brugbare svar , så er det godt at afvisningsprocenten er faldende Big Smile

Og jeg vil skifte til den engelssprogede, det er lige som rep hådbøger , de er også nemmest at læse på org sprog som oftest er engelsk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)