Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moderator! Noget for dig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg søger nogle frivillige moderatore som ønsker at blive en del af et kommende (stort) site.

Alt det tekniske er i orden, men der der mangler er nogle moderators, og personer som er villige til at bruge lidt af deres tid på at tilføje nye tråde og være med til at skabe et fundament for en masse brugere SOM der vil blive åbnet op for når der er et tilstrækkelig antal af moderator og tråde.

Der er ingen form for betaling men du kan være med til at sætte dit præg på siden.

Alle der er intereserede er velkomne til at skrive i denne tråd.

M.v.h.
Yusuf E.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:09

Hej Yusuf,

Jeg tror næsten at du bliver nødt til at fortælle lidt om hvad det kommende store site kommer til at beskæftige sig med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Sitet har noget med IT og iværksætteri at gøre:) Mere kan jeg ikke sige...

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:14

Ok... så tror jeg at det bliver noget vanskeligt at finde egnede folk til opgaven....

Tænk hvis jeg gerne ville deltage og så efterfølgende finder ud af at jeg egentlig burde have været uddannet programmør!!!!

Nå men held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Hvis du læser godt nok efter kan du se at jeg eftersøger personer som kan beta teste siden, når jeg siger beta teste er det bare at bruge siden og melde tilbage hvis der er fejl, så fixer jeg dem.

Men du er meget velkommen til at deltage, kan bruge alt den hjælp jeg kan få.

Den anden mulighed er at melde sig selv som beta / tråd-writer , så vi kan få lidt indhold på siden før lancering.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)