Men hvda gør jeg? - skal jeg starte en blog eller lign, ihvertfald har jeg ikke det store beløb og starte op på, men vil samtideig gerne tjene 1000 - 2000 hvert måned.
Jeg har startet noget op som VindMedSimon.dk, men med 300 tilmeldte kommer man ikke langt?
Vil utrolig gerne starte noget op lign. shopo.dk, fordi har kontakter jeg kan få billig reklame.. - men jeg ved ikke, hvad skal jeg gøre? bare for at tjene 50,- om dagen cirka?
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er, men med det forholdvis lave beløb du ønsker at tjene, må du være meget ung
Den letteste måde at tjene lidt penge på er at tage et job!
Hvis du prøver halvhjertet at tjene penge på nettet tror jeg du bliver skuffet. Skal der penge i kassen er du nødt til at investere både tid og penge, og så er et job faktisk lettere.
Jeg har en del viden inden for internettet, og websider, jeg er ikke ekspert til noget specielt, men gode kontakter, og så kan jeg diverse ting som lidt php, html opsætning, ftp, Mysql, database og lign.
Ang time løn arbejder jeg gerne for 1 krone i timen, hvis det noget jeg går ind for, og kan se det giver mig noget i sidste ende. (et eksempel)