Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for et luxushåndklæde med tryk på?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rewael,

Vi vil gerne høre mere om kvaliteten, hvor de er produceret osv..

Det kunne godt være interessant til vores forretning.

De bedste hilsner

Simon

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:09

Hej Simon.

De er fremstillet af 100% håndspundet, børstet bomuld, som gør håndklæderne føles blødere.

Vores fabrik er placeret i Tyrkiet, og vi leverer bla.  til 5 stjernede hoteller i Tyrkiet.  Jeg vil gerne UD over grænsen med produkterne da jeg kan garantere bedre kvalitet end mange andre herhjemme.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:03

Hej Rewael,

Ok, jeg kunne godt tænke mig at vi fik en "prøve" tilsendt, vi skal naturligvis nok betale for fragt og håndklædet.

Du kan evt. lige skrive til min e-mail i stedet for, så kan vi koordinere det den vej.

/Simon

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:25

Hej Rewael,

Jeg forstår du blandt andet producerer hotel tekstiler på fabrikken i Tyrkiet. Vi kunne være interesseret i slippers og håndklæder til vores kunder i Baltikum. Send mig en email med hvem du er og hvad du kan tilbyde.

Tak,

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14

Hej Esben,

For at jeg bedst muligt kan afgøre hvad jeg kan tilbyde dig, mangler jeg nogle oplysninger. Bla. hvilken kvalitet du ønsker varen skal have, hvor mange slippers og håndklæder der er tale om, samt om der skal være tryk eller brodering på håndklæderne, og i så fald hvad der skal stå etc.

Jeg har oprettet en midlertidig mail, da jeg ikke er igang med min hjemmeside endnu.

Du er velkommen til at sende pål.

textilworld@yahoo.dk

Mvh.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)