Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for et luxushåndklæde med tryk på?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer....for det først vil jeg nævne at jeg har i mange år været "passiv" medlem af amino. Dvs. ikke lavet nogen indlæg, men læst rigtig mange gode råd. nakker meget for de personer som står bag amino, og alle dem som bruger tid på at lave indlæg.

Jeg har for nyligt overtaget en tekstilfabrik i udlandet... Jeg vil herfra importere sådan noget som fx. luxushåndklæder med tryk i alle størrelser og andre merchandise produkter. Jeg har også købt en manskine som presser t-shirts så de ikke fylder mere end 5 cm b 5 cm l

Mit spørgsmål er: Hvor meget vil man betale for fx luxushånlæder eller badekåber med tryk på?

glæder mig til at se en masse input....

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:45

Kunne være lækkert med eget monogram eller initialer. Jeg ville gerne give optil 1000,- for håndklæde og det dobbelte for en badekåbe, i god kvalitet. Cool

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:16

Hej.

Jeg er måske lidt nærig Confused men jeg synes at 1-200 kr. må være nok for et håndklæde. Et godt håndklæde koster jo ikke mere end 40-60 kr. uden tryk.

Hvis jeg skulle købe sådan noget, og det kunne jeg sagtens finde på, så ville jeg vælge at købe et sæt med 1 morgenkåbe og 2 håndklæder til en god pris.

MAX. kr. 995,-

Held og lykke.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 20:57

Mit andet dilemma er, om det udlukkende skal være B2B eller begge dele, og i så fald tænker på at der måske skal være en min. ordre af fx 5-10 stk.

Hvad mener i om det?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:12

Hvis det kan svare sig at lave små oplag, helt ned til ét stk., og til en rimelig pris, så vil det da være en oplagt gaveidé.
Jeg har ikke lige styr på håndklædepriser, men umiddelbart vil jeg anslå, at trykket ikke må koste alt for meget ekstra, hvis familien Danmark er målgruppen.

Et håndklæde der f.eks. normalt koster 60 kr. skulle helst kunne sælges for 99,- med tryk.

Overvej evt. at lave en kollektion med de 100 mest normale fornavne samt far, mor, farfar, lillebror osv. og sælg dem på samme måde som man kan købe kopper og nøgleringe med navn.
Jeg vil gerne lave en webshop til de kunder der ønsker at købe dem online :-)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:34

En minimumordre på 5-10 stk med (ens) tryk er helt fint. Så kan små virksomheder også købe til ansatte - hvis ellers nogle af varerne koster under julegavegrænsen: 700 kr. inkl. moms.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:23

Hej, jeg fik lige en idé:

Hvad med at lave en fast serie med tryk, f.eks.: "Mor", "Far" o.s.v. som du sælger til butikker.

I hver pakke lægger du en bestillingsseddel eller reklame med pris på tryk af et valgfrit navn.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 23:55

Alt efter kvalitet nogle hundrede kroner.

Hvis prisen skal over 300 kroner skal der noget mere til end et håndklæde med mit eget navn på. Så skal kvaliteten være superb.

Idéen med en fast serie tryk synes jeg er super god. Skal helt sikkert nok kunne lykkes at sælge dem.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 08:26

Det lyder faktisk som en god ide, men spørgsmålet er om butikkerne vil tillade det ??? De vil vel selv sælge varen... Men det er da værd at prøve...

tak for ideen...:)

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 08:30

Hej, jeg skal jo have lavet en webshop, kender også nogle der laver prof. webshops. Men vil da gerne se nogle som du har lavet, og hvad evt. prisen skulle være....

er der nogen som har gode kontakter til fx. inspiration?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)