Hej alle aminoer....for det først vil jeg nævne at jeg har i mange år været "passiv" medlem af amino. Dvs. ikke lavet nogen indlæg, men læst rigtig mange gode råd. nakker meget for de personer som står bag amino, og alle dem som bruger tid på at lave indlæg.
Jeg har for nyligt overtaget en tekstilfabrik i udlandet... Jeg vil herfra importere sådan noget som fx. luxushåndklæder med tryk i alle størrelser og andre merchandise produkter. Jeg har også købt en manskine som presser t-shirts så de ikke fylder mere end 5 cm b 5 cm l
Mit spørgsmål er: Hvor meget vil man betale for fx luxushånlæder eller badekåber med tryk på?
Jeg er måske lidt nærig men jeg synes at 1-200 kr. må være nok for et håndklæde. Et godt håndklæde koster jo ikke mere end 40-60 kr. uden tryk.
Hvis jeg skulle købe sådan noget, og det kunne jeg sagtens finde på, så ville jeg vælge at købe et sæt med 1 morgenkåbe og 2 håndklæder til en god pris.
Hvis det kan svare sig at lave små oplag, helt ned til ét stk., og til en rimelig pris, så vil det da være en oplagt gaveidé. Jeg har ikke lige styr på håndklædepriser, men umiddelbart vil jeg anslå, at trykket ikke må koste alt for meget ekstra, hvis familien Danmark er målgruppen.
Et håndklæde der f.eks. normalt koster 60 kr. skulle helst kunne sælges for 99,- med tryk.
Overvej evt. at lave en kollektion med de 100 mest normale fornavne samt far, mor, farfar, lillebror osv. og sælg dem på samme måde som man kan købe kopper og nøgleringe med navn. Jeg vil gerne lave en webshop til de kunder der ønsker at købe dem online :-)
En minimumordre på 5-10 stk med (ens) tryk er helt fint. Så kan små virksomheder også købe til ansatte - hvis ellers nogle af varerne koster under julegavegrænsen: 700 kr. inkl. moms.
Hej, jeg skal jo have lavet en webshop, kender også nogle der laver prof. webshops. Men vil da gerne se nogle som du har lavet, og hvad evt. prisen skulle være....
er der nogen som har gode kontakter til fx. inspiration?