Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringspartner til internetløsning søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne gå ind i en konkret tilbudsgivning - dog vil vi gerne have noget med mere konkret i forhold til omfanget af funktionalitet og administration.

Selve løsningen så det virker pænt og tilgængeligt i frontend er reelt ikke den største hurdle - derimod er backend udviklingen og graden at automatisering af backenden noget som påvirker omkostningen for udviklingsdelen en hel del.

Så hvis du kan forfatte en mail med lidt mere kød på funktionalitet og administrationens (hvad skal det kunne og skal det være en admin eller udlejeren selv osv.) så går vi gerne ind med et uforpligtende tilbud på en skræddersyet løsning.

Send en email til email@redweb.dk hvis det har interesse.

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:33

Jeg har tænkt på hvordan jeg vil skille mig ud fra mængden, så den del er jeg ikke så urolig for. Mine svagheder ligger inden for hvordan tingene skal laves så det ser godt ud og det er mere det jeg skal bruge.

VH Ulrik

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:35

Hej Ronnikc,

Jeg vil sende noget til dig i starten af næste uge, så kan vi tage en dialog om hvad jeg har af ønsker og hvad det eventuelt koster.

VH Ulrik

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:48

Jeg vil meget gerne byde ind på udvikling af dit udlejningssite, og i særdeleshed på udvikling af det bagvedliggende CMS, som jeg mener skal skræddersyes til opgaven, så det er nemt at tilføje nye emner, f.eks. ved til/fra klik af interiør som f.eks vaskemaskine osv.

Herudover skal kalenderfunktionen også have et ordentligt skud.

Jeg har tidligere arbejdet med et lignende projekt, og vil gerne øse af erfaringerne.

Det kunne dog være en idé at tage en grafisk designer med på råd, for at få den lækreste front på hjemmesiden.

Jeg står gerne for kontakt til grafiker, såfremt du ikke kender nogle på forhånd.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:57

Hej Ulrik !

Det er en spændende branche du er i og den giver nogle markante udfordringer til mange ting, herunder ikke mindst til din hjemmeside. Jeg kender meget til din branche og vil derfor meget gerne tilbyde et samarbejde omkring din nye hjemmeside. Dels fordi mit system - LøweSite CMS - kan opfylde de fleste af dine krav (+ en del andre vigtige krav, som du ikke har nævnt) og dels fordi jeg kan bidrage med en del rådgivning i netop din branche.

Kontakt mig på rene@loweneck.dk lad os få en uforbindende snak om tingene :-))

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 09:45

Hej Ulrik

Vi vil med glæde hjælpe dig med denne opgave.
Vi udvikler din side helt fra bunden, og skræddersyer den til dine behov.

Kontakt mig eventuelt på tlf. 50 13 14 15, for et uforpligtende tilbud.
Du kan ligeledes læse mere på www.123Design.dk

Venlig hilsen

Kenni
Webadept.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)