Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringspartner til internetløsning søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have udviklet en hjemmeside og gerne så jeg selv kan vedligeholde størstedelen af siden. Jeg har overvejet at lave noget selv, men det må gerne bare virke lidt prof. det der kommer ud til slutbrugeren.

Er der nogle I kan anbefale som jeg kan tage fart i

VH Ulrik 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 00:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej Ulrik For at kunne give dig en ordentlig tilbagemelding, er det nødvendigt, at du kommer med nogle flere input. Ud fra det du skriver, formoder jeg, at du ønsker en CMS løsning. CMS betyder Content Management System, hvilket betyder, at du selv kan vedligeholde hjemmesiden med tekst og billeder uden at være programmeringsekspert. Men ud over det, hvad kræver du så af hjemmesiden? Skal der være salg over siden, hvor mange sprog, nyhedsbrev osv., osv. Og hvad er dit budget? Har du afsat 100.000 kr. eller skal det hele helst laves for fem flasker rødvin og være færdigt i morgen. Så altså - kom med lidt flere oplysninger :-) Venlig hilsen Hallo! Kommunikation Bertil K. Sall

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:28

Hej Ulrik

Bertil har ret. Du skal have dig et CMS for at gøre det let at opdatere indhold og samtidig have en moderne hjemmeside med alle relevante funktioner og muligheder.

Se evt Amino Wiki-en om CMS.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 16. Nov 08
Skrevet kl. 22:48

Hej Bertil,

Helt kort så skal siden udleje sommerhuse.

Det der er Need to have er:

• Beskrivelse og billeder af huse
  • Søgefunktion
  • Plads til reklamer
  • Links

Nice to have og ting jeg gerne vil have med i en prisberegning er:

• Tilmelding til Nyhedsbrev / fremsendelse af tilbud
  • Direkte bookning af huse
  • Flere sprog (er lagt med i budgettet for år 2)

Udfordringen for mig består også lidt i at jeg kan godt selv lave en eller anden amatørhjemmeside, men skal dette blive en succes skal det se ordentligt ud. Kunden skal få en professionel og troværdig oplevelse af siden. Jeg har en ide til hvordan sådan en hjemmeside kan se ud, men har ikke nok kreative evner til at tænke ud af boksen og dermed lave noget der får folk op af stolen.

Omkring den løbende opdatering vil jeg som minimum selv kunne tilføje nye sommerhuse, det vil sige billeder, beskrivelse og kalender.

Til slut mangler jeg lidt omkring webhotel og hvilken løsning der kan anbefales på dette område.

Siden skal være klar 10. januar 2009

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 09:23

Hej Ulrik

Du skal ganske rigtigt have en CMS løsning. Hvis du indhenter tilbud kan du nok finde dem mellem 15.000 og 100.000. Lyder som om du skal have noget "småt" til at begynde med, men som kan "vokse" med opgaven? Hvis du kontakter mig på hh@intime-it.dk kan jeg give lidt mere konkrete forslag. Webhotel betyder mindre (de fleste vil kunne bruges), men du skal have en professionel designet side og så noget teknik nedenunder (CMS) som kan gøre det nemt for dig at vedligeholde.

Der er mange hjemmesider med sommehusudlejning. Hvordan vil du skille dig ud fra "mængden" ? Er det nogen specielle huse? Eller vil du præsentere dem på en anden/bedre måde? Eller?

/hh

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:46

Jeg tilbyder nu ikke længere software udvikling, men jeg regner med at gå igang med at tilbyde det netop du søger. Nemlig rådgivning ifbm. med igangsætning og udførelse af mellestore og store software udviklingsprojekter.

Jeg er villig til at give dig en god pris så jeg så småt kan begynde at samle nogle rådgivningsreferencer :)

Tidligere har jeg lavet projektledelse og udvikling i samarbejde med min egen og andre virksomheder på f.eks. https://www.keepit.com, http://www.tv3.dk og http://www.projektopslag.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:46

Hej Ulrik,

Hvis du sender mig en email på peter@hztrading.dk vil jeg gerne fortælle lidt mere om hvad jeg kan tilbyde dig, og komme med et konkret tilbud.

Har en del erfaring med opbygning af forskellige typer af CMS, og kan ligeledes hjælpe dig med diverse andre opgaver (grafiske dele til hjemmesiden, SEO m.m.).

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:05

Hej Ulrik

Vi vil meget gerne kigge på din opgave.

Hvis du kontakter mig, en privat besked, en mail psj@taketwo.dk eller giver et kald på 40685707, så kan jeg komme med et prisestimat.

Umiddelbart forventer vi at opgaven befinder sig i omegnen af 1-1½ mandeuger (inklusiv nice to have tingene) dertil kommer så ca. 1 uge med at få design endeligt på plads. Samt at det naturligvis skal passes ind i vores kalender, så hvis det er en opgave som vi skal påtage os med deadline d. 10 januar så skal der reageres forholdvist hurtigt på den.

Du kan se nogen af vores referencer på www.taketwo.dk/referencer

I forhold til hosting har vi et godt samarbejde med godt hostingbureau, resennet. Som jeg vil anbefale dig at bruge uanset hvilket bureau du vælger til opgaven. Det er et lidt dyre bureau, som sælger sig selv på kvalitet, service og support.

Mvh Peder

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:46

Hej

Typo3 er meget brugervenligt og samtidigt open source! Typo3 er samtidigt fremragende at optimere til søgemaskiner! Kontakt mig for yderligere info og evt en fast pris på en Typo3 løsning!

MVH

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:19

Hej UlrikR

Tror ikke du får et problem med at få et tilbud på dit projekt. Der er allerede en masse gode kandidater her i tråden. Men "Intime" er inde på noget meget relevant.

"Hvordan vil du skille dig ud fra "mængden" ?"

Hvis spørgsmålet ikke er løst, kan du risikere at låse dig til en løsningen, der på længere sigt ikke er den optimale for dit projekt.

Venlig hilsen

Anders Lynderup

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)