Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er ved at starte firma op og har rent ud sagt ikke en rød reje på lommen.. Jeg vil utrolig gerne have en hjemmeside op at køre, men den må gerne se pæn ud.. Derfor søger jeg en som har forstand på dette og som har lyst til at hjælpe mig..

Jane Hein Hansen

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:15

Flere detaljer. Er det bare et design du skal have? Hvilken side skal du have lavet, hvad skal den kunne. Hvad kan du tilbyde for personen der arbejder gratis?

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 23:17

Det er blot et design jeg ønsker.. Hjemmesiden skal ike kunne andet en nogle faner og sådan lidt... ikke noget med webshop eller noget..

Jeg kan evt. tilbyde mødebooking for personen.

Jane Hein Hansen

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:50

Ren hjemmeside i cms, med predesigns (vælg mellem et par tusind designs), men de menupunkter du ønsker.

Nem at redigerr i, du logger ind hvor som helst og ændre tekstuploade billeder, og gemmer. Nemmere bliver det ikke.

OG senere kan du hurtigt installere webshop, gæstebog, nyhedsbrev osv.

pris for ovenstående, med tilretning i valg design - 1500kr x moms.

se referencer på granholm.dk - kan gå i gang sidst på ugen

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04

Eftersom du ikke har det største rådighedsbeløb vil jeg anbefale en Wordpress installation, som du nok har set flere steder er standart designet kedeligt, derfor skal du ind på www.themeforest.net og købe et design der fra, det koster ikke særlig meget, og det er prof-designs.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:18

Hej Jane

Hvis tiden slet ikke er til investeringer i en hjemmeside, og du ikke selv kan kaste dig ud i at lære det, så start eventuelt med at lave en gratis hostet hjemmeside, fx på denne adresse: http://bestbooking.wordpress.com

(klik på linket for at oprette siden med det samme)

Det er let at komme i gang, og så kan du lidt senere bruge tid og måske lidt penge på at overføre din side til dit helt eget domæne. Brian Brandt har lige udgivet en fin gør-det-selv-guide til at oprette en Wordpress blog/hjemmeside på sit eget domæne.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 08:27

Hejsa,

Tusind tak for hjælpen alle sammen..

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:46

Hej,

Jeg står også og skal bruge en webside, meget gerne med mulighed for at oprette et nyhedsbrev-modul. Har I tid til at lave det???

Jeg vil gerne se de predesigns I kan tilbyde.

Mvh

Heidi

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:52

Hej Heidi

Du er velkommen til at kontakte mig med et par ord om hvad hjemmesiden skal bruges til, hvad du forestiller dig at den skal kunne osv, så skal jeg nok hjælpe dig med et ordentligt svar og forslag.

min mail er anders@saugstrup.org

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:07

Hej Jane

Jeg kan ikke finde kontaktoplysninger på dig nogen steder - kan du ikke lige sende mig en mail på mads@sydkom.dk

Har et par ting vi to lige skal have drøftet ;-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)