Jeg vil give resten af de gode og konkretre Amino´er ret, du skal være meget mere personlig og gerne med lidt billeder af dig selv og dine medarbejder!
Samtidig vil jeg, som almindelig bruger lige komme med et opråb.......jeg syntes at den rengørings hånd er meget flimrende og forstyrrende at se på, kan den ikke stoppe lidt, ind imellem??
Jannie nu skal du huske hvem der svare på din besked... Potentielle kunder. Og jeg vil være enig med brian i at billeder siger ikke alt men det har en stor betydning og det kræver så lidt.
Det er lige meget at det ikke er Tyra banks og andre modeller man ser på billederne, men et glad ansigt af en medarbejder det er noget der virker vile jeg tro.
Din kontaktformular : hvorfor i alverden efterlader du email-adresse når der er en kontaktformular ? Man er afhængig af at have et email program installeret på sin computer hvis man skal skrive til dig/jer, jeg ville nøjes med kontaktformularen.
Designet : Jeg ville rydde den venstre grå blok, det ligner et færdigt design man bare har redigeret lidt på og ikke ville gøre det færdigt. Du har en menu foroven, hvorfor så en tom blok i venstre side, når det ser pænere ud når siden er rykket til venstre ?
Hjemmesiden : Den kører på en site, hvor det måske kan være svært at flytte fra, hvis du på et tidspunkt skal videre til en anden udbyder.