Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klargørelse af Web-Site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skal til at lave en Hjemmeside om 2-3 måneder eller det vil sige jeg højst sandsynlig skal have nogen til at gøre det for mig.

Da siden jo skal bestå af nogle forskellige ting, vil det så være nemmere for dem der skal lave det hvis jeg skriver alle teksterne/fakta i word, så det bare kan "pastes" over?

Kh,

Merle

.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:48

Det skal du snakke med ham som skal lave hjemmesiden om, det afhænger helt af hvad og hvor meget du bestiller. Derudover er det, i fald af at du skal bruge den om 3 mdr,  ikke for tidligt at gå igang allerede nu hvis du vil have et ordentligt resultat :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:09

Merle:
Da siden jo skal bestå af nogle forskellige ting, vil det så være nemmere for dem der skal lave det hvis jeg skriver alle teksterne/fakta i word, så det bare kan "pastes" over?

jo, det vil det. Hvis du vil hjælpe yderligere så lav eet page break per side i dit site. På den måde er det nemmere for dem at holde styr på. 

Videre, ved at skrive teksten nu så tvinger du dig selv til at tænke over hvad du vil have hvilket jo er godt :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:31

Hej Merle.

Det vil også være en kæmpe hjælp, hvis du laver en kravspecifikation. Det fjerner som regel de fleste/største misforståelser. :)

/Glenn

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:43

Hej Glenn,

Tak for svaret.

Jeg mener at have fundet sådan en kravspecifikation på Amino en gang.

Har du evt. link (har prøvet at søge)

Kh,

Merle

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:37

En kravs specifikation er ikke noget du kan finde :). Det er noget du selv skal tænke dig til:

• Hvad skal din hjemmeside kunne
  • Hvad vil du gerne kunne med din hjemmeside
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)