Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog contra indlæg på Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ved ikke, har ikke rigtigt forstået fordelen ved at blogge, fremfor at oprette et indlægAmino.

Er der nogen, der kan forklare mig forskellen/fordelen?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:44

Hej Peter.

Svarer jeg i din blog på noget du har skrevet kan du med fordel slette det hvis du f.eks. finder det provokerende.

Bortset fra det kan jeg sgu ikke se nogen fidus i det blogningshalløjsa - det er lige en tand for moderne for min smag :)

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Ja...Jørgen er enig med dig(igen er vi enige *S*)!

Nu har Jacob Tøjner skrevet flere indlæg i sin blog....fint med det.

Synes bare, at hele bloggen kører ud i et.........mangler ligesom en afgrænsning!

Nå nu er opdelingen der....o.k.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:56

Bloggen er en mere personlig platform. Når jeg læser et blogindlæg, ser jeg gerne også, hvad bloggeren har skrevet tidligere, og det er lynhurtigt at finde ud af, hvilke bloggere, der er gode skribenter, og hvilke der ikke er. Og hvem, der bruger Aminobloggen alene til at henvise til deres egen blog eller hjemmeside.

På din egen blog har du også fuld kontrol over indlæg, så hvis du på et tidspunkt skriver noget, du ikke er tilfreds med, kan du gå ind og rette i det, også lang tid efter. Det sparer måske nogle 1000-kronesedler til gode formål, som det ellers koster at få Martin til at slette et indlæg her i debatten.

Jeg synes bestemt, at bloggen har sin funktion. Personligt er der en værdi for mig i selv at kontrollere alle forhold, derfor fortsætter jeg udfortødent bloggeriet på http://anettesand.dk, men jeg har også en lille Amino-blog, som jeg bruger til særlige formål men ikke almindelige brevkassespørgsmål osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Tak for din uddybning Anette.

Håber ikke du misopfatter, var ikke ment som kritik, var bare nysgerrig.

Jamen kan da godt se fordelen så!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:53

Blog er en forkortelse af to ord, nemlig web og log. Web siger sig selv og log er taget fra logbog. En blog bruges ofte som en online dagbog, til at publicere nyheder, eller til at dele viden med andre.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:00

Jeg kan så benytte lejligheden til at gøre lidt reklame for Amino FAQ Hjælp (Wiki), hvor man kan få svar på flere spørgsmål om hvordan Amino fungerer.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)