Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et program du mangler??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre om der sider nogen derude, og mangler et program som kan gøre livet lettere for dem. I så fald er i velkommen til at skrive. Hvis jeg laver et program efter din ide får du selvfølelig et gratis..Yes

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 17:37

Jeg har da en sjov ide til noget software der kunne gøre livet nemmere for formentligt samtlige folk som skriver ting på nettet

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:27

Har du noget nærmere? Smile

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 18:29

well så skal vi vist have fat i en hemligheds clausul da jeg helst ikke vil have nogen løber afsted med min bette ide ;)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:38

Det er ikke hemlige projekter jeg søger Smile

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:46

Jeg mangler en "butler" som automatisk indsætter mine konto oplysninger i webshops hvis jeg ber den om det, den skal desuden gemme navn og adresse så det er meget nemmere at shoppe online. Systemet skal selvfølgelig være krypteret så det kun er personen der ejer den der kan bruge den. Den kan desuden udvides til en desideret butler funktion, som kan svare på emails for dig, huske dig på aftaler osv, sende dig en besked via sms når dine nærmeste har mærkedag, og huske dig på daten på fredag,, før du glemmer den :-) . Den tror jeg der ville være mange der kunne bruge.

Den kunne desuden udvikles til mobil platform, og her skulle den kunne lave aftaler for dig i form af resevering af bord, bestilling af bio billetter, eller måske en buket blomster. Det hele er muligt i dag, men har aldrig set det samlet. Når man har så travlt som mig, burde man sku selv lave den, men aner ikke hvordasn:-)

Så gå i gang tak, jeg er den første bruger.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:56

Jeg ville synes det kunne være rigtig fedt, hvis man kunne lave et program, som kan minimere programmer ned til der hvor de små ikoner er, nede i hjørnet med uret.

Altså så det ikke kan ses på taskbaren. Det skal helst kunne gøre det med programmer som åbner i fuldskærm! :D

Håber du kan lave det, samt at det ikke er alt for avanceret!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 20:03
Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:08

Gerne for min skyld Smile

Har fået rigtig mange nye tilsendt.. Yes

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:11

hxs. Ja klart, måske vi skulle sparre lidt over ideen via email? jeg har så mange inputs til sådan et program. Og hvis det bliver lavet ordentligt er det en sikker success. Kontakt mig på info@3xwilhelmsen.dk hvis det var noget

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)