Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Røget af Google! Hvad sker der?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg har altid stået helt godt på google, og vi får rigtigt mange besøgende der inde fra.

Hvis trafikken fra Google ikke har ændret sig væsentligt, så er der slet ingen grund til bekymring :)

> Kan din SEO-support hjælpe mig hvis jeg tilmeldte mig til den?

Du kan få en masse hjælp til hvordan du gør tingene rigtigt med SEO Supporten, men servicen inkluderer ikke at vi går ind i en dybere analyse af dit website. Det skal du selv gøre på baggrund af den viden, hjælp og rapportering du får fra os - eller du skal bruge den viden til mere præcist at hyre de folk du skal bruge til konkrete opgaver.

I forhold til at løse dit konkrete problem - hvis der altså overhovedet er et, vil du nok være bedre stillet med vores SEO Rapport, hvor vi netop går ind og analyserer dit konkrete website og problemer og anviser praktiske løsninger på det.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:46

Eftersom vi lige er røget de 30-40 pladser ned på alle vores normale placeringer kan jeg ikke vurdere om trafikken har ændret sig.

Men jeg synes da det er mærkeligt at jeg ryger så mange pladser ned? Det er vel fordi jeg på en eller anden måde har gjort dem sure?

Ville en SEO rapport kunne finde frem til grunden?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:51

Mit bedste råd er, at du venter en uges tid og så ser på om trafikken har ændret sig før du tager nogle beslutninger.

I mellemtiden kan du jo så tilmelde dig SEO Supporten, så du også fremover får en løbende rapportering over din faktiske synlighed i søgemaskinerne sammenlignet med dine konkurrenter. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:29

du ligger også nummer 1 på min google-søgning...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 21:08

Nu har jeg undersøgt sagen lidt, men vil lige høre jer SEO eksperter om det kan være grunden før jeg laver en endelig konklusion.

Vi købte i sidste måned hislounge.com, og de har lavet en redirect til vores site. Jeg regnede med at dette var en 301 redirect, men kan se at hislounge.com er listet i google stadig med en masse sider:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Ahislounge.com&btnG=S%C3%B8g&meta=

Jeg kunne forestille mig at google synes det var skidt, jeg er ved at få det ændret nu. Kan det være derfor at jeg er blevet straffet af google?

Mvh.
Jesper Hvejsel
Made4men.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:12
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 21:33

Det vil sige at jeg bare skal se at få lagt det lort jeg har lavet med hislounge.com ned, og så skulle jeg kunne komme tilbage til normalt så hurtigt som muligt?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:13

Du skal ændre det til en 301 redirect. Men væbn dig med tålmodighed, der kan desværre nogle gange gå lang tid før den slags retter sig op igen.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)