Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics div. spm.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Google Analytics på vores nylancerede site BoligUdland.dk (besøg os gerne og og kom med ris/ros). Er det korrekt forstået at funktionen "Overview" viser den samlede trafik sil sitet. Det vil sige, at hvis jeg har klikket mig ind 5 gange, så tæller den også 5 gange, hvorimod "Dirrect Trafic" tæller kun 1 gang pr. IP adresse, selvom jeg som i eksemplet har været inde 5 gange?
Hvis nogen ligger inde med et crash kursus eller har gode fif til at bruge Google Analytics, så sig endelig til - for det kan da godt nok mange ting, men vi mangler lidt det forkromede overblik.
Rigtig god dag.
Henrik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:17

> Det vil sige, at hvis jeg har klikket mig ind 5 gange, så tæller den også 5 gange, hvorimod "Dirrect Trafic" tæller kun 1 gang pr. IP adresse, selvom jeg som i eksemplet har været inde 5 gange?

Nej, det er helt forkert :)

Det du skal se på er:

Absolute unique users: Det er de unikke brugere (ikke på IP, men cookies!)

User sessions: Det er antallet af brugerbesøg

Page views: Det er antallet af sidevisninger

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:34

Hej Mikkel

Tusind tak forsvaret, - der er meget at holde styr på i en opstartsfase, så al hjælp og rådgivning er kærkommen. Jeg er i øvrig en stor beundrer af dig på dit felt, - stiftede bekendtskab med dig i Thorborgs og har siden tjekket op på dig. Du er lidt en pioner/forgangsmand der...
God aften.
Henrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)