Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falkeblik søges - besøg men ikke køb?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

for længe siden fik jeg en masse god feedback på vores webshop af jer. Jeg har nu arbejdet på den i timevis og kunne virkelig godt bruge et falkeblik på specielt et område:

Vi har ca. 1000-2000 besøgende om dagen men kun 4-8 ordre om dagen. Hvorfor?

Jeg tænker selv, at det måske er fordi vores vare er "luksus vare". Det er meget dyrt rideudstyr og tilbehør man nok bedst kan samligne med festtøj.

Men måske der er noget ved siden, der gør dette?

Jeg håber, at nogen har lyst til at tage et kik eller kan give mig kontakt info til en virksomhed, som jeg kan betale for at hjælpe? Hvis en sådan findes?

Hilsen Janne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:08

Hej Janne.

Ja, det er jo svært. Ny kender jeg ikke målgruppen så godt, så ved ikke så meget om deres købsvaner. 1000-2000 besøgende om dagen lyder flot. Er det unikke besøgende eller sidevisninger? Hvis det er sidevisninger, så er der nok ikke noget at sige til ordremængden.

Jeg synes at siden er fin. Den ligner en helt almindelig webshop. Dermed også sagt, at der er ikke noget, der adskiller jer fra mængden, og giver jer det ekstra forspring, som man jo ofte søger.

Et par forbedringsforslag kunne være, at I kunne placere nogle top-produkter eller slagtilbud på forsiden fremfor bare nogle random-produkter. Det giver altid de besøgende en lidt større interesse. Derudover skal man i mange af produktkategorierne trykke tre-fire gange for at komme ind på et produkt, hvor man kan tilføje det til kurven. Det kan måske virke som en lang vej, men jeg ved ikke, om det sorterer nogen kunder fra.

Endvidere er det lidt svært at komme til forsiden igen. Jeg synes, I skulle placere linket til "Forsiden" som øverste menu-punkt og så ligeledes gøre jeres logo til et link til forsiden. Det er almindelig standard at logoet linker til forsiden.

Håber det kunne bruges.

Mvh Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

Hej Morten,

tusind tak for dit svar!

Jeg ved faktisk ikke om det er side visninger eller egentlige besøg.
Der står blot:
Antal hits i perioden 1257
Gennemsnitlig antal besøg i timen:57,29

Måske det blot er sidevisninger så.

Forslaget med nøje udvalgte produkter på forsiden er virkelig god!!!! Jeg har tilføjet ALLE produkter til random visning... Nok ikke lige særlig smart men jeg går simpelthen igang med manuelt at fjerne hver eneste produkt fra visning på forsiden og derefter udvælge specielle produkter. Det tror jeg kan gøre en forskel! Det skal ihvertfald prøves af, så tusind tak!

Ja den med linket i logoet ved jeg desværre godt men jeg kan simpelthen ikke få logoet til at linke til forsiden. Jeg ringer til webshop udbyderen mandag og får dem til at sørge for det. Tak for det :-)

Hilsen Janne

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:44

Hvis jeg var dig, ville jeg i hvert fald arbejde på at få siden til at se pænere ud i FireFox. Prøv at åben den og se, det er ikke specielt kønt - meget rodet! :-) FireFox har efterhånden næsten en lige så stor andel af markedet som IE.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Jeg ved desværre ikke så meget om it at jeg ved hvad firefox er. eller ie for den sags skyld. desværreSad

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 12:52

Hej Janne.

Det ser ud til, at det er sidevisninger, der er tale om.

Firefox er en internetbrowser og det er IE også (Internet Explorer). Du bruger sikkert IE, når du nu surfer rundt på nettet. Du kan downloade Firefox gratis her: http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/.

Prøv at installere den og gå ind på din hjemmeside. Der er et potentiale for nogle små-justeringer.

Mvh Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Hvor er det mærkeligt!!! Topbanneret er helt fu... up når man åbner i Firefox. Hvis jeg ændre det, så bliver det vel forkert i IE? Øv hvor er det skidt :´-(

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 13:24

Janne-SD:
Hvis jeg ændre det, så bliver det vel forkert i IE?

Nej, det behøver det ikke blive. Det kan godt lade sig gøre, at få det pænt i alle browsere. Men det afhænger selvfølgelig meget af kodens opbygning på siden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)