Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs Guru kommer til byen - Amino Nyhedsbrev nummer 14

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Læser

Det er vildt, intet mindre!

I uge 47 kommer MIN guru til byen og jeg er så tæt på at rejse til Danmark, bare for at se ham!
Hvis jeg skulle vælge en forretningsbog der har gjort mest indtryk på mig, så er det Marketing Warfare. Det er uden sammenligning den bedste bog om strategisk marketing, der nogen sinde er skrevet.
Forfatteren til bogen kommer nu til Danmark og hvorfor helv... er jeg så i USA???

Se annoncen for mere info her under:

Start virksomhed - start vækst

I den kommende uge, er der masser af tilbud til dig, der drømmer om at starte egen virksomhed, eller se din virksomhed vokse.
Og det uanset hvor i landet du bor og hvilken udfordring du står overfor.

Du kan i Uge 47 blandt andet deltage i springboards og workshops, samt høre foredrag eller modtage konkret rådgivning.

Blandt foredragsholderne er:

- Eskild Ebbesen, OL-guldvinder i roning - der vil give dig inspiration om succesfuld ledelse og det at nå sine mål.

- Jack Trout, USA - Marketing Guruen og forfatteren til bestsellerne Marketing Warfare og Differentiate or Die.

Uge 47 arrangeres af Økonomi og Erhvervsministeriet, samt de 5 Væksthuse.

Læs mere - klik her

Vandt du en E-pusher?

Som du nok husker, så lavede vi en konkurrence for nogle dage siden, hvor du kunne donere en forretningsplan og vinde en E-pusher.
Vi har stadigvæk brug for flere forretningsplaner, så mail dem bare til mig: martin@thorborg.dk

Der er nu også plads til pressemeddelelser, så send også gerne nogle af dem til mig, det giver jo gratis omtale!

Hvis du vil se hvor mange spændende planer og pressemeddelelser der allerede er kommet ind, så kig her 

De første 3 vindere er:

Eland
Kajaksalg
Hans Stokholm Kjer

Tillykke! I kan bare maile mig, så får i jeres E-pusher.

Du kan stadigvæk nå at komme med i lodtrækningen om en E-pusher, hvis du skynder dig at maile mig en forretningsplan!

Ny bog om millionær-piger

På falderebet vil jeg lige informere dig om, at jeg er med i en ny bog, der handler om hvordan piger bliver millionærer.
Du kan læse om bogen:
http://www.millionøsemetoden.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=15

Og hvis du vil til et spændende foredrag med bogens forfattere, så får du 100 kr. rabat hvis du nævner mit navn.
Se foredrag:
http://www.millionøsemetoden.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=6

Kan du have en fremragende weekend.

De bedste hilsner

Martin Thorborg

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)