Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALARM og OPROP !! Svensk regnskabs pligt for Dansk virksomhed (se også blog her på Amino)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Staffanstorp
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes I will try....men jeg lader dem lige skrive et krav på et brev først for det vil visse indstanser indenfor Öresundsrådgivning gerne se bla. http://www.hallonorden.org og Öresundsdirekt og et par andre for den direkte formulering: krav om aflæggelse af bogført årsregnskab for et dansk personligt ejet firma findes ikke hverken i skatte aftalerne eller nogen info hæfter (har ledt i 7 dgae nu og kun fundet den danske side på SKATTEVERKET som jeg har nævnt er åben for fortolkning. Desuden tror jeg også at en lille presse meddelse til de skånske dagblade ville være på sin plads hvis en sådan formulering kommer fra SKATTEVERKET.

men vil kontakte de personer du nævnte før næste uge tak fro henvisningerne

Roar

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:17

Du får nok ikke meget ud af at lave en pressemeddelelse. Kravet findes i den interne svenske lovgivning, og formentlig i en form for bekendtgørelse, præcist som tilfældet er her hjemme.  men ja få endelig en skriftlig forespørgsel før du reagerer.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Staffanstorp
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:55

Hej igen igen, det er ikke skatte reglerne jeg har problemer med men at jeg skal aflevere et regnskab i sverige der følger svensk lov for bogføring, fradrag og afskrivninger og der skal alle IS ejere der bor i sverige også sir de.

Roar

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:26

Nu bliver det interessant (jeg laver jo kurser på lige netop dette område). Hvem skal du aflevere regnskabet til ? RSV eller ?   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)