Hej Allesammen,
Udover at jeg lige har meldt mig på som bruger på Amino har jeg også lavet et website sammen med en kollega. Websitet går ud på at fodbold, håndbold og basketball hold kan tilmelde sig, få et program til at optage statistik fra deres kampe med, og efterfølgende se statistikkerne på vores site. Vi ville blive glade hvis i lige gad at give jeres mening om sitet :-) Betaling på den danske del er på engelsk indtil videre, da vi har nogle problemer med dem der skulle hjælpe os med det. Så det må i godt se bort fra :-)
Adressen er www.statbook.dk
Tak for hjælpen :-) Søren |
Det var da egentligt en genial idé.
- Jeres support kunne godt indholde en FAQ og en mindre standard formular, den ligner meget den jeg lavede for 5 år siden i Frontpage 2000:P, det samme med signup.
- Syntes der mangler nogen Previews og måske en Video af hvordan det virker, Det er det der vil sælge jeres side med sikkerhed!
- Lidt flere farver i jeres design. Måske en oversigt over seneste oprettet Hold, Offentligtgør hold og spillere så folk kan se andres statestikker osv.
- Topbanneret eller jeres logo kunne godt trænge til et pift, syntes det er lidt kedeligt.
Men somsagt, jeg syntes godt nok det er godt fundet på og jeg vil da sige det videre til et par venner som træner hold, det er helt klart noget de ville kunne bruge.