Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Udover at jeg lige har meldt mig på som bruger på Amino har jeg også lavet et website sammen med en kollega.  Websitet går ud på at fodbold, håndbold og basketball hold kan tilmelde sig, få et program til at optage statistik fra deres kampe med, og efterfølgende se statistikkerne på vores site.

Vi ville blive glade hvis i lige gad at give jeres mening om sitet :-) Betaling på den danske del er på engelsk indtil videre, da vi har nogle problemer med dem der skulle hjælpe os med det. Så det må i godt se bort fra :-)

Adressen er www.statbook.dk

Tak for hjælpen :-)

Søren

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:23

Det var da egentligt en genial idé.

• Jeres support kunne godt indholde en FAQ og en mindre standard formular, den ligner meget den jeg lavede for 5 år siden i Frontpage 2000:P, det samme med signup.
  • Syntes der mangler nogen Previews og måske en Video af hvordan det virker, Det er det der vil sælge jeres side med sikkerhed!
  • Lidt flere farver i jeres design. Måske en oversigt over seneste oprettet Hold, Offentligtgør hold og spillere så folk kan se andres statestikker osv.
  • Topbanneret eller jeres logo kunne godt trænge til et pift, syntes det er lidt kedeligt.

Men somsagt, jeg syntes godt nok det er godt fundet på og jeg vil da sige det videre til et par venner som træner hold, det er helt klart noget de ville kunne bruge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 21:17

Hej Søren

Lyder som en god ide. Jeg vil også mene, at der mangler nogle billeder af programmet i funktion. Både med hensyn til indtastning, men også det output programmet kan levere. Her tænker jeg på grafer osv. - eventuelt på forsiden. Noget der fanger øjet. Måske skulle det også fremgå af forsiden, hvad det koster.

Fint at man kan prøve programmet ind man køber.

Held og lykke med projektet.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:41

Hej.

Ja, jeg synes du mangler at "sælge" produktet på din side. Jeg kan næsten ingenting se omkring hvordan det virker. Så jeg vil gerne se nogle screendumps af noget af det, I tilbyder... Ved godt at man kan tilmelde sig gratis, men hvorfor registrere alle sine oplysninger i et system, som man slet ikke kender. Du er nødt til at fange og fastholde dine besøgende.

Ideen er god, men du mangler at sælge den og få den til at virke troværdig.

Mvh Morten

Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:33

Hej,

Tak for det. Vi arbejder allerede på en demovideo og FAQ. Men syntes alle de pointer i kommer med er rigtig gode. Vil da helt sikkert også få nogle screenshots på siden.

Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)