Det første der ireter mig er forsiden, der er ikke noget information ud over logoet på det og så at man kan komme ind på siden, den tjener derfor ikke noget formål.
Der skal også være luft i mellem menuen og teksten/indholdet, og at højrestille teksten, hjælper ikke på læsbarheden.
Selve stilen, kan jeg godt lide, det er enstil der bruges en del i dag i tøjeindustrien.
Jeg kan tilslutte mig det der allerede er blevet sagt. Dog er der et lille problem på Mac siden i Safari. På din frontside så ser man kun ca. 50% af dit logo og den anden halvdel ligger ud over toppen af browseren. Det er en lille css fix. Du spørger om hvad den signalerer, og hvis jeg nu ikke som det første læste om hvem og hvad i var så ville jeg tro i var fotografer pga. jeres galleri som er det mest fremtrædende ved siden. Men så læste jeg OM JER pg så tabte jeg lidt modet. Jeg blev ikke meget klogere på hvad det er i laver, udover at i breder jer over en meget bred vifte af produkter. Mit eneste råd her er at holde jer til det i er rigtigt gode til. Et godt ordsprog at huske på er.....trades of all, master of none.
"Hvad skal der til, for at du ville overveje at bruge min virksomhed?"
Som jeg skriver ovenstående, jeg vil læse om hvad i er rigtigt gode til, Hvad det præcist er i laver, ikke at i kan det hele, for det kan langt de fleste ikke med mindre at de er et stort og veletableret firma. Jeg vil læse om personerne bag, conceptet osv.
Men dette er jo bare hvad jeg syntes, men måske du kan bruge noget af det ;O)
Tak for jeres tid og svar, det har været meget hjælpsomt. Det er altid rart at få nye øjne til at kigge på det.
Michael: bruger selv kun Firefox, så havde ikke opdaget problemet m Safari, men vil lige give den videre til webmaster - og håbe, han ved hvad css er :)
Mht. signalerne, så undlod jeg til at starte med at læse teksten på hjemmesiden, og jeg var sikker på at jeg befandt mig på hjemmesiden for en fotograf.
Måske et par buzzwords på forsiden (eller på den første side med i-frames (som jeg i øvrigt fraråder)) ville gøre underværker.
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com