Det har |
Argh,
havde ikke lige set at der var 3 sider på denne tråd. Sorry.
Det har |
Hej Bolette,
Mange tak og jeg er helt enig med "top selling points" - det kommer snarest. Vi kommer med en "afdeling" til kvinder i 2009, så du må holde øje med hjemmesiden :-)
|
Hej Thomas. Egentlig så kan ikke se at der mangler noget på din hjemmeside, helt igennem god og gennemtænkt |
Lyder godt, indtil da.....hello, grimme lyserøde plasticting [:'(] |
Bolette: Du snakker vel om en shaver til kvinder ik? *S* |
I den grad - det kom da til at lyde helt forkert, måske på tide jeg går på juleferie |
Hehe ok... jeg kunne ikke dy mig ;)
go jul |
Hej! Jeg kan se at du har én guide på siden, med den perfekte barbering. Jeg kunne med fordel have nogle flere tips og råd, hvor du henviser til forskellige produkter i dit sortiment. Jeg har selv lidt problemer med skægpest og indgroede hår, og fandt via Google frem til Menscare.dk hvor de havde en guide der henviste til deres produkter. Jeg endte med at købe deres produkter, som bare virker skide godt. For godt en måned siden handlede jeg ved dem igen, da jeg var løbet tør for det købte produkt. Blot et forslag! |
Hej Thomas! Man skal lede længe efter en mere behagelig side, super farver til et sådan vare sortiment! Så.......keep up the good work! Stor hilsen Brian Tjek vores ny updatet site.....www.fest4all.dk |
Fest4all.dk
1000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!