Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på vores e-butik

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg vil meget gerne have kommentar, input, gode ideer, ris, ros og så videre.

Se shoppen her: proshave

Hvis det er nødvendigt at sætte sig ind i vores produkt/koncept, så kan man læse lidt om det i mit indlæg “jeg har et tilbud til dig” - Link: http://www.amino.dk/forums/t/46104.aspx

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 10:25

Dén er flot.

Evt. et billede ind under "Profil". (af dig, virksomheden, lageret eller noget mere passende)

Badge på start-tilbudet med: Gratis forsendelse!

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 10:33

2 super gode input - tak for det !

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg har ikke brugt mere end 2 min på din side, så det er ikke en dybdegående gennemgang jeg vil komme med.

Mit umiddelbare indtryk af dit site er at det er grafisk flot. Tillykke med det Smile

En svaghed er at mærkerne er totalt ukendt for størstedelen af målgruppen, og mange vil derfor nok foretræke Gilette der har et stærkt varemærke. Du skal derfor prøve at vende denne svaghed til en fordel. Jeg vil foreslå at du på forsiden finde en måde at vende svagheden til en styrke. Og så ville jeg gøre opmærksom på fordelen ved mærkerne på forsiden.

Gilette er god, men også dyr, så en indfaldsvinkel kunne måske være noget ala "Træt af Gilettes høje priser? Få samme tætte barbering til 1/3 del af prisen" (jeg læste at 10 barberblade koster kr. 39. Der kan Gilette sgu ikke være med - det er samme pris som 4 blade af det billige mærke i Føtex koster)

Eller reklamer med at Anthony er det bedst sælgende brand i USA. Sådan en info synes jeg ikke skal gemmes væk under "profil".

Og så skal du have nogle referencer ind. Dvs. få nogle af kunderne til at udtale sig positivt om produkterne, så folk ved at de får noget ud af at købe hos dig. Du kan endda supplere med et afsnit ala "det siger pigerne om en Merkur barbering" hvor en sød pige taler om hvor dejlig blød fyrens hud er efter en flot tæt barbering. 

En anden måde at skabe lidt tryghed er en "tilfredshedsgaranti" ala "Køb et startersæt. Er du ikke tilfreds efter en uges brug, så får du pengene igen" (det skal selvfølgelig formuleres bedre)

Hilsen Morten

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:05

Dejligt med et alternativ til Gillettes vanvittige priser på barberblade. Du har helt sikkert en fremtidig kunde i mig :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 12:16

Hej Morten,

Mange tak for dit input og den tid du har brugt!!  

Vi passer dog meget på ikke, at nævne konkurrenter fra branchen.

Vores koncept er unik, da vi har en række fordele:

1) Man får en super barbering (man bestemmer selv hvor tæt den skal være)

2) I stedet for et nødvendig barberings onde, så bliver det et lille ritual man glæder sig til (god ide med dit forslag om prøve periode)

3) Udstyr, gear, jern - vores barbergrej er bare for lækker - Har ikke set en mand stå med vores grej, som ikke trækker på smilebåndet :-)

4) Mærkerne - Merkur, Dovo og Proraso er bare det bedste. Uanset hvilke forums og shops i udlandet, så "vinder" de mærker bare det hele. Det er kun i norden, at de/den store spiller har "monopol"

5) Proraso produkterne og vores guide mm. gør, at stort set alle kan tåle at barbere sig.

6) Man sparer en formue på barberblade i fremtiden. Selve skraberen har man resten af livet, så det er kun de billige barberblade man skal købe. Når man bliver en "shave nørd", så køber man sikkert en ekstra og anden skraber - men det er bare lir (ikke nødvendigt)

Efter dit indlæg, så kan jeg se, at vi skal gøre MEGET mere for at fortælle disse ting. Vi har bare blevet grebet i den succes shoppen og firmaet har haft - og været "tilfreds". Ligeledes er ovenstående liste jo  en selvfølge for os, hvilket jo også gør en lidt blind.

Mange tak for dit input !!, som helt sikkert vil resulterer i en del justeringer i 2009

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 12:34

Hej Lars,

Kanon - tak for det!! :-)

Skriv noget omkring dette indlæg under bestillingen, så prøver jeg at fange din ordre (hvilket sikkert er nemmere efter jul). Så putter jeg ekstra barberblade i kassen eller barberskum

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 12:40

Hej Tomas

Den er rigtig rigtig flot.
Rigtigt flot design.
Nem at finde rundt i.
Dejlig med en Webshop der er enkel men stadig rigtig flot.
Jeg har ikke rigtig andet at sige til den.

Helt klart en side jeg vil bestille for i fremtiden.

Masser af ++++ fra mig (:

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 12:45

Får helt røde kinder :-)

Mange tak - du skriver også lige noget omkring dette indlæg når/hvis du en dag bestiller noget :-)

Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:50

hvem har designet den? jeg kunne godt tænke mig noget lignende, bare med et andet koncept. tak for svar...

ps. din side er flot designet.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)