På nuværende tidspunkt er det sådan at hvis man vælger at uploade noget til Amino, så ryger det ind på det komponent/modul som nu hedder "Media" det kommer til at ligge i samme "kartotek", muligvis ikke i samme skuffe som de dokumenter vi snakker om (f.eks. forretningsplaner). Jeg prøvede f.eks. at oprette en mappe i "Media" og det var til Gruppen Sjælland/Hovedstaden, hvoraf jeg uploadet et billede, som sku´ vises i gruppen. Der ville ord som "inspiration...dokument, tema osv." ikke være dækkende for f.eks. den fil jeg uploadet. Et kartotek, rummer mapper, hvoraf der i mapper ligger filer/dokumenter. Forretningsplaner og andre lign. filer, vil så bli´ kategoriseret under én og samme mappe. Netop DEN mappe ku´ f.eks. hedde "Inspiration", Hvoraf min fil fra Gruppen så vil ligge i en anden mappe (f.eks. navngivet: Sjælland/Hovedstaden). Det er et system lavet for at gøre det mere overskueligt of nemt at finde hvad man søger i et arkiv. Men sammenlægger vi alle de forskellige, mapper, dokumenter/filer som f.eks. min fil fra gruppen, så er navne som "tema, inspiration" misvisende. Det skal helst dække det hele, og derfra mener jeg at ordet Kartotek, er det rette overordnet navn. Mvh. Rune. |
Man kunne måske også bruge betegnelsen "Input" fordi så har man ikke lagt sig fast på at det er dokumenter: Input kan være mange ting og for mig er der noget positivt ladet over ordet!
Med venlig hilsen: Jesper BN