|
jeg var inde for at se hvilke grupper der var, og så var mange af linkene tomme, med fejl at siden ikke fandtes. hvis de ikke bruges kunne de så ikke slettes
hilsen
lykke |
Hej Lykke
Kan du give mig et eksempel?
Dbh Martin
Debat
|
Hej Lykke |
|
Det kan jeg godt se nu hvor jeg var logget ud. |
|
Der er stadig problem med gruppen Grafik, Smykker og kunsthåndværk denne besked kommer op: Sorry, there was a problem with your last request!Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too. Varme novemberhilsner til dig og dine kære |
Der er desværre nogle fejl i layoutet "leanandgreen" som gruppen benyttede. Gruppens layout er nu ændret til "Hawaii", det beklager jeg, men i det mindste kan den da vises igen uden fejl. |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
|
Hej lykke,
tak, så er det rettet |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Dejligt ... Varme novemberhilsner til dig og dine kære |
|
Er det bare mig eller kan man ikke se tilmeldnings linket i Sjælland/Hovedstaden gruppen? Mvh. Rune |
Tilføj mig på Twitter
|
Vi kigger på det. |