Det hele startede med, at jeg på min web-shop i statistikken kunne se dette nævnte link!
Jeg bruger amino til at spørge om alt det jeg ikke ved -og det er meget! Af og til er det lidt piiiinligt at indrømme det, jeg ikke ved, så jeg skrev til Hr. Thorborg. Han svarede, men mente jeg fik et bedre svar her. Så du behøver ikke mistænkeliggøre mig eller lign. - smil. Jeg er bare en uvidende iværksætter der vil vide mere, men ikke altid tør indrømme det
SEO er søge maskine optimering (Search Engin Optimizing), så SOE score er en vudering af hvor godt din hjemmeside er optimeret i forhold til søgemaskiner som fx Google.
Images er hvor mange billeder der er på siden. Alt tag missing er hvor mange af billeder der mangler en alternativ tekst, alternativ tekst bliver vist hos folk som evt har valt ikke at få vist billeder, og vist nok også skærmlæser programmer.
Links er hvor mange links der er fundet på siden, Inernal er så links der henviser til et andet sted på din egen siden, Outbound er links ud til andre hjemmesider.
Terms er jeg lidt mere i tvilv om, men trur det har noget med hvor mange ord/sætninger som den har fundet der findes af søgemaskiner.
Så du behøver ikke mistænkeliggøre mig eller lign. - smil. Jeg er bare en uvidende iværksætter der vil vide mere, men ikke altid tør indrømme det
Kan du have en god dag...
Fair nok, jeg var bekymret et øjeblik fordi jeg troede du var bange for de ting som stod der :) Det er som Lars siger nok et værktøj der er tiltænkt folk der vil optimere på deres egen side og har brug for et samlet sted at overskue disse informationer :)