Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Garage

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg står og skal bruge en garage til en veteranbil, der er ikke noget krav til EL/VAND. Bare det ikke sviner vildt, og der er ca. 3*6 meter til bilen..

Garagen skal enten være i Århus området eller i Randers området.. det behøver bestemt ikke være Centrum, da de har det med at koste meget..

Har du en længe i en lade der er aflåst, kan det fint gå..  jeg betaler efter forholdne.. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:14

Jeg har en garage hos Methoma hvor jeg opbevarer et køretøj der kun kommer ud i sommerhalvåret, den er beliggende i den sydlige del af Århus C, nær Ringgaden.

Du kan fange Methoma på telefon 86279607

Jeg giver lige godt 400 kroner om måneden for garagen, der er beliggende i en betonkælder med automatport. Der er også adgang til el og vand ved vaskepladsen ved garageanlægget.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:44

Få fat i et eksemplar af Århus Onsdag.

Der er tit og ofte annoncer for garager her i Århus området - og tit til en slik.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:37

Prøv www.smallblock.dk

Hjemmesiden tager udgangspunkt i hovedsageligt amerikanerbiler, men andre veterankøretøjer er også velkomne. De har et godt forum derinde hvor man kan finde hjælp til netop garageplads eller hvad end det måtte være.

Har selv haft en gammel amerikaner fra 1967 og har derfor brugt forummet en del derinde, folk er altid hjælpsomme.

Åh hvor jeg dog egentlig savner den bil..... Der er intet der kan måles med en god omgang v8-brummende detroit-stål

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:49

Jeg kan tilbyde opbevaring i opvarmede lokaler i hasselager for 250 kr pr mdr. Vi har selv biler der ude, så en mere fra eller til . ( det er vores lager som så også bliver brugt til bil opbevaring.

Kontakt mig på 72 100 154 ( spørg efter christian ) så finder vi en løsning på det.

Fra Århus C
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:51

Super.. jeg har ikke fået bilen hjem endnu, da jeg først ville være sikker på at kunne opbevare den nogenlunde lokalt, til en ordentlig penge :) ..

Det bliver nok aktuelt efter nytår. men mange mange tak til jer alle for svarene.. Super fedt at man kan få så hurtigt svar på ting herinde :)

Kontakter nok lige dig senere Christian, for at høre nærmere info

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)