Er stort set færdig med min hjemmeside. Nu mangler jeg blot at få feedback fra brugere der har været inde på siden. Det er jo altid rart at høre andres mening. Skulle der være enkelte der har tiden til at se forbi, er de meget velkommen. På forhånd tak //Holmes |
Hej Holmes,
Her er lidt feedback i øst og vest.
Din animation i højre side på forsiden er rasende indforstået. Men hvis alle folk der opsøger tegnere er med på terminologien, er det måske ok, at vi andre ikke forstår det.
På nogle af dine webdesign-sider har du Adsense-annoncer. Prøv at overveje en gang til, om du gerne vil sende potentielle kunder over til dine konkurrenter fra din egen side. I mine øjne bør du fjerne dem hurtigst muligt.
Dit "home"-link linker til /default.htm i stedet for at linke til domænet. Det bør du lave om af SEO-årsager, så alle links går direkte til domænet og ingen til /default.htm.
Overvej, om ikke dine description-tekster skal være en sammenhængende tekst, som kan appellere til læseren, når de ser dit resultat i søgemaskinerne i stedet for den nuværende opremsning af ydelser.