Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er stort set færdig med min hjemmeside. Nu mangler jeg blot at få feedback fra brugere der har været inde på siden.

Det er jo altid rart at høre andres mening.

Skulle der være enkelte der har tiden til at se forbi, er de meget velkommen.

http://www.1-holmes.dk

På forhånd tak

//Holmes

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:57

Hej Holmes,

Her er lidt feedback i øst og vest.

Din animation i højre side på forsiden er rasende indforstået. Men hvis alle folk der opsøger tegnere er med på terminologien, er det måske ok, at vi andre ikke forstår det.

På nogle af dine webdesign-sider har du Adsense-annoncer. Prøv at overveje en gang til, om du gerne vil sende potentielle kunder over til dine konkurrenter fra din egen side. I mine øjne bør du fjerne dem hurtigst muligt.

Dit "home"-link linker til /default.htm i stedet for at linke til domænet. Det bør du lave om af SEO-årsager, så alle links går direkte til domænet og ingen til /default.htm.

Overvej, om ikke dine description-tekster skal være en sammenhængende tekst, som kan appellere til læseren, når de ser dit resultat i søgemaskinerne i stedet for den nuværende opremsning af ydelser.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 10:20

Hej Frank.

Tak for sit hurtige svar.

Må medgive dig at du har ret angående animationen på forsiden. Til alt held her den kun været på siden i knap 24 timer.

Mine Adsense-annoncer har jeg også slettet. Jeg har selv haft en del betænkeligheder med disse og har da også forsøgt at begrænse konkurrenters annoncer, men det er desværre ikke så nemt.

Med hensyn til link, er det ikke et problem at ændre disse. Var dog ikke klar over at det kunne have indflydelse.

Skal overveje description-tekster, men har valgt at have dem som de står i dag, da det hurtigt summerer op omkring ydelserne. Kan godt se, at det for private måske er noget tåget, men for folk der er kendt med branchen, ved de jo hvad det drejer sig om.

Endnu engang tak for dit svar og gode ideer. Det har givet stof til eftertanke.

Hav en rigtig god weekend.

//Holmes

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:30

Hej Holmes.

Jeg synes, at du skal arbejde med at gøre designet mere lækkert og unikt. Det er i mine øjne meget standard.

Når du netop tilbyder design, vil jeg først og fremmest tolke dit eget webdesign som udtryk for dine kundskaber.   

Lidt andre småting:

1. Den nederste linje med de mange ....tekst.......tekst.......tekst..... stjæler min opmærksomhed for meget og fjerner dermed fokus fra den øvrige tekst.  

2. Menuen bør være langt mere brugervenlig.

3. Jeg savner en præsentation - hvem er Holmes Techdesign?

4. Et motto skal udtrykke og symbolisere det ideal, en virksomhed stræber efter. Det skal sende et klart signal til potentielle kunder. Hvorfor ligger det gemt væk på enkelte undersider?

Det var et par småting fra min side.

Held og lykke med siden Smile

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:30

Hej Holmes.

Jeg synes, at du skal arbejde med at gøre designet mere lækkert og unikt. Det er i mine øjne meget standard.

Når du netop tilbyder design, vil jeg først og fremmest tolke dit eget webdesign som udtryk for dine kundskaber.   

Lidt andre småting:

1. Den nederste linje med de mange ....tekst.......tekst.......tekst..... stjæler min opmærksomhed for meget og fjerner dermed fokus fra den øvrige tekst.  

2. Menuen bør være langt mere brugervenlig.

3. Jeg savner en præsentation - hvem er Holmes Techdesign?

4. Et motto skal udtrykke og symbolisere det ideal, en virksomhed stræber efter. Det skal sende et klart signal til potentielle kunder. Hvorfor ligger det gemt væk på enkelte undersider?

Det var et par småting fra min side.

Held og lykke med siden Smile

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:35

Hov - mit indlæg blev på mystisk vis posted to gange Confused

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 14:26

Hej Lingu.

Først tak for din tilbagemelding.

Jeg har med fuldt overlæg valgt at give mine sider et "konservativt" udtryk, hvis man kan kalde det sådan. Det betyder ikke, at jeg ikke kan lave mere sprælske sider, for det er noget af det nemmeste. Efter min egen opfattelse, er mange ved at være rigtig godt og grundig træt af fancy sider med alskens fikumdik på. Det de vil have er information, information der kommer nu og her. Jeg har dog et par Flash projekter på bedding, som på et senere tidspunkt vil blive vist som eksempler på siden.

Du kan have ret i, at info teksten nederst på siden kan stjæle opmærksomheden. Det er tilsigtet. Det er jo mit lille firma der er tale om, og den der kommer ind på siden skal gerne kunne huske virksomheden.

Menuen er nok noget af det mest simple der kan laves. Ingen spøjs grafik eller andet til at stjæle opmærksomheden, men du har da til dels ret i at den kan ændres. Hovedsagen er at brugerne ikke lades i stikken og ikke kan finde rundt på siden.

Præsentationen af Holmes TechDesign mangler, og den er ikke lavet færdig endnu. Det er selvfølgelig en mangel, der skal rådes bod på.

Måske du har ret i, at mottoet også må figurere på de endre sider. Det skal jeg lige overveje.

Hilsen

//Holmes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)