Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Positivitet frem for alt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ville såmænd bare skrive lidt om positivitet. Vi har alle brug for positivitet i vores tilværelse og det er heller ikke altid nemt at være iværksætter. Jeg har måske nok også selv kommet til at køre i det negative - det er let nok at komme til det hvis man i lang tid ikke hører om andet end alt det der kunne være bedre.

I disse krisetider er der jo ganske mørke skyer på himlen men historien viser, at alting løsner sig på et tidspunkt. At være negativ kan enhver finde ud af men at være positiv er ikke alle beskåret.

Hvis man allerede inden man er helt vågen om morgenen tænker, at dagen nok bliver dårlig så er sandsynligheden for at det også bliver en dårlig dag meget meget større end hvis man ser dagen som en udfordring med opgaver, der skal løses.

Jeg har ikke fundet de Vises sten men min dag har indtil videre været positiv !

Med venlig hilsen: Jesper BN

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rart at ligge i sin seng om morgenen og når vækkeuret ringer kan man springe ud af sengen og sige "endelig".

Jeg er glad for at dele en hverdag med andre mennesker, der er positive og fremadrettede. Intrigante og mukkende mennesker prøver jeg at undgå. Hvis de har et problem, så må de gøre noget ved det i stedet for at brokke. Ellers er det ofte bare luksus-brok.

De vises sten har jeg heller ikke fundet, men har heller ikke brug for den. Min lavpraktiske kur for en møj-dag er at gå en lang tur for mig selv - ud hvor der er højt til loftet . Skæld ud over dine irritationer indeni dig selv, så du får luft og gassen går af ballonen. Når jeg er hjemme igen så har jeg det godt igen.

Med ønsket om en fortsat god aften.

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)