Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet Vinduespudser-firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg ku vældig godt tænke mig lidt feed-back på min hjemmeside,

da jeg for nyligt er startet op som selvstændig vinduespudser / trappevasker med firmaet  puds-og-poler.dk.

så kig venligst på den og fortæl mig jeres ærlige mening.

www.puds-og-poler.dk

på forhånd tak og de bedste hilsner til alle jerSmile

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:31

Fin side! Dog irriterer det mig lidt at:

• Siden er ikke samme størrelse på alle undersider (kan være den er i internet explorer, men ikke i firefox!)
  • Menupunkterne starter ikke med stort alle sammen - uprofessionelt!
  • Banneret - Det er lidt forstyrrende synes jeg, og er ikke særligt pænt.
  • Baggrunden er for forvirrende. Bedre med en ensfarvet baggrund, eventuelt en gradient! Ikke noget mønster

Det var lige det jeg lagde mærke til. Held og lykke med virksomheden :-)

Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 18:41

okay det var et hurtigt svar må man sige. tak for det.

Har snakket lidt med min host om fire-foxen og de arbejder på det men der er desværre ikke rigtig sket noget. må indrømme jeg ikke engang aner hvad fire-fox er ;-)

Men de andre ting du beskriver vil jeg prøve at få styr på.

Når du skriver baggrund går jeg ud fra at det er baggrunden i banneret du mener?

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:32

Hejsa.

Ja, jeg må sige, at jeg er enig med chrholck. Der er nogle ting, som bør rettes der. Firefox er i øvrigt en meget populær browser (ligesom Internet Explorer, som du sikkert bruger lige NU). Du kan downloade firefox gratis her: http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/.

Endvidere mener jeg, at du ikke har nogen gavn af, at din tekst står med fed. Det forvirrer kun synet. Og måske kunne du have fordel af at få nogen til at korrekturlæse dine tekster - evt. en tekstforfatter. Nogle af teksterne har mange fejl og/eller kan formuleres på en anden måde, så virksomheden kommer til at virke meget mere professionel.

- Og man kan godt nok scrolle langt ned på siden "erhverv", hva...? Smile

Men ellers har du meget god information, som er sikkert er ret relevant for dine kunder. Held og lykke med biksen.

Mvh Morten.

Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:02

Tillykke med dit nye site ! - Uden at have nærlæst de forskellige sider er min kommentar at jeg savner en adresse på virksomheden.

Og normalt vil jeg ikke købe en ydelse hos et firma som ikke har nogen fysisk adresse. Det er jo problematisk at du bor i København og jeg bor i Århus, medmindre du har en stor stab af medarbejdere, som kører til Århus dagligt.

Held og lykke
Frank

Havemarked.dk - hele danmarks online havecenter & planteskole

Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 18:07

Hej allesammen.

Tusind tak for jeres svar og venlige feed-back.

Nu har jeg nogle ting at arbejde med som jeg før ikke selv har tænkt over, så før så tak for det.

Og ps. ska i ha  pudset vinduer, i københavnsområdet så bare ring eller skrivBig Smile

De bedste hilsner thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)