okay det var et hurtigt svar må man sige. tak for det.
Har snakket lidt med min host om fire-foxen og de arbejder på det men der er desværre ikke rigtig sket noget. må indrømme jeg ikke engang aner hvad fire-fox er ;-)
Men de andre ting du beskriver vil jeg prøve at få styr på.
Når du skriver baggrund går jeg ud fra at det er baggrunden i banneret du mener?
Ja, jeg må sige, at jeg er enig med chrholck. Der er nogle ting, som bør rettes der. Firefox er i øvrigt en meget populær browser (ligesom Internet Explorer, som du sikkert bruger lige NU). Du kan downloade firefox gratis her: http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/.
Endvidere mener jeg, at du ikke har nogen gavn af, at din tekst står med fed. Det forvirrer kun synet. Og måske kunne du have fordel af at få nogen til at korrekturlæse dine tekster - evt. en tekstforfatter. Nogle af teksterne har mange fejl og/eller kan formuleres på en anden måde, så virksomheden kommer til at virke meget mere professionel.
- Og man kan godt nok scrolle langt ned på siden "erhverv", hva...?
Men ellers har du meget god information, som er sikkert er ret relevant for dine kunder. Held og lykke med biksen.
Tillykke med dit nye site ! - Uden at have nærlæst de forskellige sider er min kommentar at jeg savner en adresse på virksomheden.
Og normalt vil jeg ikke købe en ydelse hos et firma som ikke har nogen fysisk adresse. Det er jo problematisk at du bor i København og jeg bor i Århus, medmindre du har en stor stab af medarbejdere, som kører til Århus dagligt.
Held og lykke Frank
Havemarked.dk - hele danmarks online havecenter & planteskole