Jeg assisterer et par webshops, der sælger smykker, og jeg synes, de skal have mest mulig ud af julehandlen. Derfor fik jeg for et par dage siden ideen med en pakkekalender for kvinder på Facebook.
Pakkekalenderen bliver mere interessant, hvis der kommer flere webshops med i projektet. Pakkerne bliver mere attraktive, og flere vil tilmelde sig. Det vil igen gøre det mere interessant for webshops. Altså en win-win situation.
Jeg går efter at samle 12 webshops, der hver sørger for pakker 2 af dagene. Der kan så være mulighed for at have én eller flere pakker samme dag alt efter pakkerne størrelse og webshoppens ambitioner. Pakkerne bliver fordelt ved lodtrækning blandt de personer, der er tilmeldt.
Jeg forudser allerede nu, at over 1000 kvinder har meldt sig til inden d. 1. dec. og at det tal vil stige markant op mod jul. Man kan yderligere overveje at lave et tilbud på dagen, der lokker en stor del af dem helt ind i webshoppen.
Det er nogenlunde status på projektet her efter 2 døgn. Det mangler stadig en del detailplanlægning, men det kommer snart på plads.
Hvis du har et Facebook login og en webshop, der passer ind i konceptet, så kik forbi: http://www.facebook.com/group.php?gid=43860178759
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mvh.
Jakob |
Det gav et par hurtige svar i eftermiddags, og 8 ud af 12 webshops er allerede skrevet op. Hvis der er flere interesserede i en solid juleeksponering på Facebook, så kik følg ovenstående link.
Mvh. Jakob