Dette er normalt ikke noget som jeg nogen sinde har troet jeg ville udsætte vores hjemmeside for specielt fordi jeg oplever mange af de sider som kommer igennem denne ”blotning” har mange oplagte fejl og mangler
Men vi har tænkt i meget nye baner på vores nye side, for hvordan vores kunder f.eks. finder frem til vaskemaskiner mv. så derfor kunne det være meget sjovt at høre hvad I syntes om det. Især fordi man er så fandens dygtig til selv at blive blind på det HELT oplagte, når man har arbejdet på det samme projekt igennem 2 år. Så måske det alligevel er meget sundt J
Så hvis der er nogen som har tiden og energien, kunne vi godt tænke og at høre hvordan vores hjemmeside opfattes igennem dine øjne.
Og I er også meget velkommen til at se på resten af siden og komme med ideer til om der er noget som kan gøres bedre mens vi stadig har webudviklerne på
Men super tak for din tid! J og håber at i vil tage godt imod indlægget!
- Søge indstillinger: Rigtigt fed ide, men hvis der ikke er flere valg muligheder, bør den vil ikke vises. På ovenstående Url kan jeg kunne klikke på Braun. Hvorfor er pris-intervaller ikke også en mulig parameter.
- På vare visningen, kan man klikke på "Se i fuld størrelse" den åbner et nyt vindue, hver gang så efter at havde kigget en del varer har jeg pludseligt mange browsere åbent. Lidt træls. Brug enten samme vindue eller noget a la "LightBox" (Udviklerne kender den sandsynligvis godt).
Meget behagelig side umiddelbart at komme ind på, dog har jeg lidt at bidrage med:
Jeres søgemaskine: Synes ikke den fungerer helt optimalt. Jeg har foretaget et par søgninger på "skåle" og "Knive" men det lader ikke til at det er alle relevante produkter der kommer frem. Ligeledes kommer der både opvaskemaskiner og blendere før de produkter som jeg gerne vil bruge penge på.
Der er meget god tekst på produktet, men den kan godt virke lidt uoverskuelig. Der er mange små "overskrifter" i teksten eks. "nedstopper", "Piskeskive" og "click-on-system". Måske kunne man adskille de afsnit lidt fra hinanden og dermed gøre det mere overskueligt for kunden. (håber du forstår hvad jeg mener)
Ellers ganske glimrende info i topmenuen med FAQ og handelsbetingelser.
Jeg bliver da helt stolt over at bo i BALLE ! Synes din side virker meget troværdig og får lidt fornemmelsen af at være kommet en tur ind hos El-giganten!!!
Det er tydeligt, at der er brugt magne timer på butikken - masser af små gode detaljer som bare giver en det indtryk at her er der tjek på tingene folk fra hele landet har følt sig godt behandlet... Det eneste jeg har studset over er i punktet under ofte stillede spørgsmål: I har trukket mine penge men jeg har ikke fået min orde (her er så også lige sket det helt fantastiske at jeg har opdaget en stavefejl... Jeg er ikke nogen stavehaj og får tit at høre derom :)
Nå det var nu ikke det jeg studsede over i første omgang - Det er bare sætningen - Hvorfor bliver i tit spurgt herom? Gør i i virkeligheden også det - og hvilken konsekvens har sætningen i signalværdi???
Jeg har ikke gennemgået hver en side men det her er lige hvad jeg kunne få tid til nu...
Håber du kan bruge det og at du får et brag af et julesalg.
Mage tak for de fine indput :-) det jeg selv kan rette er nu rettet og resten er sat på en todo, hvis der er andre som vil byde ind er I meget velkommen
Mvh
Martin
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk