Hej amino Jeg skriver til jer, da jeg er meget interesseret i at få et tilbud fra jer. Jeg skal have lavet min nuværende hjemmeside om. Jeg har det færdige design på hjemmesiden, som jeg har lavet i samarbejde med et professionelt designfirma. Jeg havde fundet en mand til opgaven, men han kunne lave min hjemmeside til om 3 måneder, og han var studerende og tog en meget høj pris syntes jeg. Derfor vil jeg gerne høre om nogen af jer kan lave det på kortere tid samt give mig en fornuftig pris, da jeg er nystartet. Mine krav til hjemmesiden er: - 8 sider (hvoraf den ene menu skal have 4 sider under sig) - Nyhedsbrevfunktion - "Artikelarkiv" (Mine artikler skal ligge på hjemmeside og ikke som links som de gør nu) - Jeg skal selv kunne redigere (VIGTIGT at du også er villig til at lave en kort manual til hvordan jeg selv fremover f.eks. redigerer tekst, skifter farve etc.) - Evt: citater i en boks som skifter.
Håber en af jer kan hjælpe. I er velkomne til at sende mig en privat mail.
Ha' en fortsat god dag Hilsen Danielle Spogárd |
Du skal være velkommen til at kontakte mig på info@luxdesign.dk og så skal jeg give dig en god pris :-)