Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma navn - savner links

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skal til at finde på et firma navn ville jeg høre om det var nogle der havde nogle links, hvor man kunne finde nogle oplysninger eller hjælp:

Det jeg egentlig gerne ville finde ud af var om firmanavnet "klinger" negativt eller positivt? Jeg forestiller mig en Søgemaskine/leksikon hvor man kunne taste det ind.

Ellers ville jeg der gerne have nogle forslag:

Produktet er æsker (gift boxes) som helt klart kan anvendes som et marketingsværktøj / gi ver mer værdi for kunden.

Det er Eksklusivt og lækkert.

Det henvender sig til mange brancher: multimedie, fashion, luxury goods.

(det er et belgisk/fransk firma jeg samarbejder med)

Det jeg selv har tænkt på er en sammentrækning  af min datters og mit eget navn og det får faktisk lidt fransk kant (som min samarbejdspartner).

Ellers er de de kendte sammentrækninger af Design, Emballage etc, men vil helst undgå det.

Vil gerne have et é med ind, da det også vil give den Franske kant.....

Anyone???

Kh,

Merle

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Merle

Jeg tror ikke, at du finder en database, hvor du kan slå et vilkårlig ord eller firmanavn op og få dets positive eller negative "klang" ud som resultat.
Der er kun en måde at finde ud af den slags på. Slå ordene op i Google og læs hvilken typer af sætninger og sammenhænge, de fremkommer, brug ordbøger, spørg venner, bekendte og herinde på Amino.

Desuden vil jeg anbefale dig at gå ind på www.dkpto.dk, som er Patent- og Varemærkestyrelsen hjemmeside. Her kan du blandt andet læse om varemærker, herunder beskyttelse mv.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)